قادری در گفت‌وگو با پانا:

باید جلسات گفت‌وگو محور در مدارس ساماندهی شود

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت باید جلسات گفت‌و‌گومحور با دانش‌آموزان ترتیب داده شود تا ابهامات ذهنی که برای جوانان ایجاد شده است، برطرف شود.

کد مطلب: ۱۳۲۸۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
باید جلسات گفت‌وگو محور در مدارس ساماندهی شود

جعفر قادری در گفت‌وگو با پانا درباره ضرورت گفت‌وگو با نوجوانان و جوانان، اظهار کرد: «جلسات گفت‌وگو در مدارس باید ساماندهی شود و جلسات گفت‌و‌گو‌محور با دانش‌آموزان ترتیب داده شود. ابهامات و ذهنیت‌هایی که برای جوانان ایجاد شده است، باید برطرف شود؛ در دو سه سالی که کرونا شیوع پیدا کرد، بسیاری از جوانان در جلسات حضوری شرکت نکردند و باید فضا باز شود و اشکالات و ایراداتی که جوانان مطرح می‌کنند را پاسخ دهیم.»

وی افزود: «واقعیتی را باید بپذیریم که بسیاری از مسائلی که امروز مطرح می‌شود مانند موضوع اختلاس فولاد مبارکه، واقعی نیست. متاسفانه برآوردهایی که برخی از افراد مطرح کردند، در ذهن مردم جای گرفته است؛ باید توضیح داده شود تا ابهامات رفع شود. 90 هزار میلیارد تومان اختلاس نیست. اینها براساس قیمت آزاد و قیمت تکلیفی، تفاوت‌ها را حساب کردند و مابه‌التفاوت را به‌عنوان اختلاف و تخلف ذکر کرده‌اند.»

نماینده مردم شیراز در مجلس بیان کرد: «بعضی از همکاران ما مسائلی را مطرح می‌کنند به‌عنوان مثال گفته شده اعضای خانواده 5 هزار مسئول خارج از کشور هستند در صورتی که ما 5 هزار مسئول نداریم؛ عموم مسئولان دارای خانواده‌ای سالم ‌و داخل کشور هستند. ممکن است افراد معدودی از مسئولان خانواده‌هایشان خارج از کشور اقامت داشته باشند.»

قادری خاطرنشان کرد: «به نظر می‌رسد که دادگستری باید به این موضوع ورود کند؛ هرکسی که موضوعی را مطرح می‌کند، باید احضار کرده تا مستندات ارائه کند، اگر مستندات ارائه نکرد و صرفاً تشویش اذهان می‌کند با آن‌ها برخورد کند تا این مشکلات را شاهد نباشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار