احمدی در گفت‌وگو با پانا؛

معلمان ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای پاسخ به سوالات و مطالبات دانش‌آموزان هستند

سلامت جسمی، روحی و روانی آموزش و پرورش همواره باید حفظ شود/حمایت‌های همیشگی دانش‌آموزان از جمهوری اسلامی بی‌نظیر و ستودنی است

تهران (پانا)‌ - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت‌های همیشگی دانش‌آموزان از جمهوری اسلامی بی‌نظیر و ستودنی است، تاکید کرد خود نظام آموزش و پرورش باید مراقبت کند که هیچ‌کسی از بیرون نتواند معلمان و دانش‌آموزان را تحت تاثیر قرار دهد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
معلمان ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای پاسخ به سوالات و مطالبات دانش‌آموزان هستند

پرویز پیکری / .. محمد‌رضا احمدی در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه ‌دانش‌آموزان ما بسیار انقلابی هستند و امام‌شناسی و انقلاب‌شناسی بچه‌های ما‌ فوق‌العاده است، گفت: «‌همین دانش‌آموزان ۸ سال دفاع مقدس جنگیدند و جمهوری اسلامی را به پیروزی رساندند. همین دانش‌آموزان در انقلاب شرکت کردند و حضور داشتند.»

وی با بیان اینکه دشمنان در یک جنگ ترکیبی، دانش‌آموزان و نسل جوان ما را مورد هدف قرار داده‌اند و سعی می‌کنند روی آن‌ها تاثیر بگذارند، افزود: «اگر در این بین شخصی هم فریب می‌خورد باید با او صحبت‌ و به سوالاتش ‌پاسخ داده شود‌ نه اینکه بعضی از مسائل محدود را به همه دانش‌آموزان اطلاق کنیم.»

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه اد: «دانش‌آموزان در ‌۱۳ آبان امسال‌ به صورت خودجوش در سراسر کشور حاضر شدند و چقدر خوب درخشیدند، اتفاقی که شاید خیلی‌ها باور نمی‌کردند. این حجم از حمایت‌های همیشگی دانش‌آموزان از جمهوری اسلامی بی‌نظیر و ستودنی است. پشتیبانی آن‌ها همزمان با آغاز جام جهانی از تیم ملی کشورمان ‌ستودنی است.»

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه معلمان بسیار خوب و توانمندی داریم، گفت: «‌این معلمان ظرفیت فوق‌العاده‌ای هستند که باید همین ظرفیت همیشه بتواند به سوالات و مطالبات دانش‌آموزان پاسخ دهند. خود نظام آموزش و پرورش باید مراقبت کند که هیچ‌کسی از بیرون نتواند معلمان و دانش‌آموزان را تحت تاثیر قرار دهد.»

احمدی با اشاره به اینکه وضعیت آموزش و پرورش و دانش‌آموزان ما بسیار خوب است، اضافه کرد: «‌اگر شخصی هم‌ خطایی بکند باید اصلاح شود تا سلامت جسمی و روحی و روانی آموزش و پرورش همواره حفظ شود. دانشجویان، معلمان و دانش‌آموزان ما باید بدانند اعتراض‌کردن حق است اما همه این امور درون‌گروهی و خانوادگی است و نباید اتفاقی بیافتد که ما بخواهیم صدای دشمنان باشیم. خانواده‌ها، معلمان و مربیان باید مراقب دانش‌آموزان باشند و این اضلاع با هم کمک کنند تا دانش‌آموزان به خوبی مسیر خود را طی کنند و ضعف دست دشمن ندهند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار