نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، پیشوا، ورامین تاکید کرد:

شهرستان قرچک، می‌تواند نقطه‌ای برای رشد اقتصاد کشور باشد

قرچک (پانا) - نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین، پیشوا در جلسه شورای اداری، قرچک را نقطه‌ای مهم برای رشد اقتصاد کشور دانست و بر ظرفیت زیاد این منطقه در حوزه تجاری تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان قرچک، می‌تواند نقطه‌ای برای رشد اقتصاد کشور باشد

علیرضا نوش‌آبادی، نماینده مردم شهرستان‌های قرچک ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان قرچک که با حضور استاندار تهران برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان قرچک نزدیک‌ترین شهرستان به استان تهران است که قدمت چندین هزار ساله دارد، سند آن هم تپه چندین هزار ساله فردیس است و آن هم نشان از فعالیت‌های انسان‌های آن زمان در حوزه تجاری است.

وی با بیان اینکه باید حوزه گردشگری در شهرستان قرچک افزایش پیدا کند، بیان کرد: قرچک ظرفیت بسیار زیادی در حوزه تجاری دارد مخصوصا در حوزه صنعتی، که باید به این موضوع بیش از پیش توجه داشته باشیم.

نوش‌آبادی با اشاره به اینکه قرچک می‌تواند نقطه‌ای برای رشد اقتصاد کشور باشد تشریح کرد: رشد قابل توجه شهرک صنعتی مخصوصا تولیدات پوشاک خیلی قابل اهمیت است، قرچک می‌تواند یک نقطه‌ای برای رشد اقتصاد کشور باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا درپایان خاطرنشان کرد: واگذاری قطار حومه‌ای به مترو یکی از درخواست‌های مردم است بنده و دیگر مسئولین شهری به جد پیگیر هستیم.

دانش‌آموز خبرنگار : امیر حسین نوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار