جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) :

فرماندهان پیشگام بسیج باید جای خالی شهدا را پرکنند

مشهد (پانا) - جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در حاشیه مراسم تجلیل از فرماندهان واحد پیشگامان مشهد عنوان کرد آینده‌سازان کشور جوانان بسیجی هستند که با تلاش مضاعف جای خالی شهدا را در میهن پر می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۲۸۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندهان پیشگام بسیج باید جای خالی شهدا را پرکنند

علی اکبر افراسیابی، جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در حاشیه مراسم اختتامیه هفته‌ بسیج جهت تجلیل از فرماندهان واحد پیشگامان بسیج مدارس مشهد مقدس، ضمن تبریک بخصوصی به فرماندهان و بسیجیان دانش آموز عنوان کرد: مسئولیت سنگینی که بر دوش فرماندهان واحدها است از آنها جوانان آینده ساز پر همتی می‌سازد که قدم اصلی را جهت پیشرفت کشور برمی‌دارند، فرماندهان واحدها با پذیرش این مسئولیت سنگین وظیفه هدایت دانش آموزان بسیجی دیگر را بر عهده دارند، بنابراین فرمانده خوب کسی است که خودش خوب باشد، وظایفش را بشناسد و نیروهای خود را به خوبی هدایت کند، قطعا اگر الگوی فرماندهان بسیجی ما بزرگمردانی همچون حاج قاسم سلیمانی و امام خمینی(ره) و دیگر اسطوره های انقلابی باشند، این تشکل بزرگ اقدامات بسیار ارزنده تری را به کشور ارائه خواهد کرد.

وی افزود: فرماندهان نوجوان بسیجی با راهبری خوب دانش آموزان و تلاش مضاعف است که می‌توانند در این کشور مطهر به خون شهیدان جای خالی آنها را پر کنند و شهید سلیمانی ها و شهید کاوه های آینده باشند، همچنان که آنها نوجوانان گرانقدر دهه های اول انقلاب بودند و مأموریت خود را به درستی به پایان رساندند. نوجوانان و جوانان آینده ساز این نسل بزرگ نیز با پیروی از راه همین شهیدان در آینده می‌توانند، سر خود را بالا گرفته با افتخار از یاران امام مهدی (عج) باشند.

افراسیابی در پایان گفت: انتظار ما از فرماندهان بزرگ بسیج دانش آموزی این است که جامعه خود را به سمت راستی و حقیقت ببرند و با بصیرت افزایی و علم آموزی بیش از گذشته به جهان ثابت کنند در هر زمینه ای پیشتاز هستند.

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار