رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز:

آموزش همگانی و آگاهی نسبت به وظایف هر فرد در هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی ضروری است

طرقبه شاندیز(پانا) - رئیس آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیزگفت آموزش همگانی و آگاهی نسبت به وظایف هر فرد در هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی ضروری است. این برنامه در جهت آگاهی بخشی به دانش‌آموزان تحقق یافت.

کد مطلب: ۱۳۲۷۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش همگانی و آگاهی نسبت به وظایف هر فرد در هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی ضروری است

بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با حضور ریاست آموزش و پرورش شهرستان، شهردار و بخشدار شهرهای طرقبه و شاندیز و سایر ارگان های مرتبط با بحث امداد و نجات در آموزشگاه های علامه جعفری در طرقبه و نصرت براتیان در شاندیز برگزار شد.

مصطفی مصدقی رییس آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری خوب دانش آموزان، همکاران و مدیریت آموزشگاه در برگزاری با کیفیت مانور، آموزش همگانی و آگاهی نسبت به وظایف هر فرد در هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی را ضروری دانست و گفت: این برنامه با همکاری مجموعه ای از دستگاه ها از جمله هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس در جهت آگاهی بخشی به دانش آموزان تحقق خواهد یافت.

در ادامه اسدالله ملکی معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش طرقبه شاندیز اظهار کرد: بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور در حالی برگزار شد که این دانش آموزان در روزهای قبل، خود را برای این مانور آماده کرده بودند و امروز با این امتحان آزموده شدند.

وی در پایان با بیان اینکه خطر و آسیب پذیری بلایا زیاد است اعلام کرد: ان شاء الله این فضا و این کارکردی که امروز این مانور داشت بتواند در کاهش بلایای طبیعی مؤثر باشد و این مانور ها استمرار پیدا کند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه عشاق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار