مدیر آموزش‌و‌پرورش پاکدشت:

کاهش خطرپذیری در برابر بلایای طبیعی سرمایه‌گذاری است، نه هزینه

پاکدشت (پانا) - مدیر آموزش‌و‌پرورش پاکدشت، در مانور سراسری زلزله در 360 مدرسه پاکدشت، که به صورت همزمان برگزار شد و به صورت پایلوت در مدرسه شهید باقری روستای جمال‌آباد اجرا شد، کاهش خطرپذیری در برابر بلایای طبیعی را سرمایه‌گذاری دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۷۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
کاهش خطرپذیری در برابر بلایای طبیعی سرمایه‌گذاری است، نه هزینه

سید اصغر میرقاسمی، مدیر آموزش‌و‌پرورش پاکدشت در جمع دانش‌آموزان مدرسه شهید باقری گفت: امروز وظیفه و رسالت آموزش‌و‌پرورش این است که دانش‌آموزان را آماده مواجهه با سوانح طبیعی احتمالی کند، تا از تلفات جانی و مالی بکاهد و آموزش‌و‌پرورش با تمام توان برای آموزش دانش‌آموزان در خط مقدم حضور دارد.

وی گفت: کاهش خطرپذیری در برابر بلایای طبیعی سرمایه گذاری است، نه هزینه و برای هزینه کردن در آموزش‌ها باید در صحنه حاضر باشیم و آمادگی خود را در برابر بلایای طبیعی بالا ببریم.

میرقاسمی در ادامه افزود: بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن- جامعه تاب‌آور»، در 360 مدرسه شهرستان پاکدشت برگزار می‌شود و به صورت پایلوت در مدرسه شهید باقری روستای جمال‌آباد با حضور تمام مسئولین برگزار شد.

همچنین در این مانور، راضیه کرمانشاهی نماینده مشاوران اداره آموزش‌و‌پرورش پاکدشت، به صحبت با دانش‌آموزان پرداخت و درمورد ترس در زمان رخ دادن سوانح و راههای جلوگیری از آن توضیحاتی داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار