پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به مناسبت هفته پرستار

نیشابور( پانا ) - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در پیامی میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و هفته پرستار را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۲۷۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به مناسبت هفته پرستار

مجید درودی سرپرست دانشگاه علوم و پزشکی نیشابور ولادت حضرت زینب و هفته پرستار را به همه تلاشگران این عرصه در پیامی تبریک گفت.

وی افزود: سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س)، اسوه صبر، استقامت و پاکی ها به نام روز پرستار، ادای احترام به پرستارانی است که مهربانی شان مرهمی برای بیماران و تلاش شان وسیله ای برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به آنان است.

پرستاران از دیرباز به عنوان بازوهای عملیاتی و توانمند نظام سلامت در خط مقدم مقابله با همه‌گیری‌های تهدیدکنندۀ سلامت بوده اند و با بیشترین فشارها و استرس های کاری به ارائه مراقبت های متعهدانه و دلسوزانه پرداخته اند. این مدافعان سختکوش سلامت در دورانی که بیم جان و ترس از بیماری کووید نوزده، تمام جامعه را فرا گرفته بود، در میانه کارزار مرگ و زندگی، شجاعانه و صبور ایستادند و از خود تصویری جهانی و تمام عیار به نمایش گذاشتند که در هیچ زمان دیگری اینگونه نمایان نشده بود.

در این دوران سخت همکاران دلسوز و فداکار زیادی را از دست دادیم که با عنوان شهید مدافع سلامت، افتخار جامعه سلامت شدند و همکاران زیادی در بستر بیماری و درگیری با بیماری کرونا داشتیم که برخاستند و دوباره به سنگرهایشان بازگشتند.

اکنون در آستانه میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و هفته پرستار، ضمن تشکر و قدردانی از جامعه ارجمند پرستاران به ویژه پرستاران شریف شهر بزرگ نیشابور، به وجود یکایک این عزیزان افتخار می کنم و برای آنان از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون آنان را خواستار هستم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار