همزمان با سراسر کشور:

برگزاری مانور بزرگ امداد و نجات در ورزشگاه ۲۵ هزار نفری شهرستان قدس

شهر قدس (پانا) - فرماندار شهرستان قدس، هدف از برگزاری مانور آموزشی امداد و نجات را کاهش اثرات بلایای طبیعی از جمله زلزله و هماهنگی‌های دستگاه‌های اجرایی مختلف شهرستان قدس دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۷۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور بزرگ امداد و نجات در ورزشگاه ۲۵ هزار نفری شهرستان قدس

وحید گلی‌کانی، فرماندار شهرستان قدس در مراسم اجرای مانور بزرگ امداد و نجات در ورزشگاه ۲۵هزار نفری شهدای شهرستان قدس گفت: هدف از برگزاری این مانور آموزشی، کاهش اثرات بلایای طبیعی از جمله زلزله و ایجاد هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های اجرایی مختلف شهرستان قدس است.

فرماندار شهرستان قدس بیان کرد: این مانور در قالب ۱۲ کمیته و با حضور تمامی دستگاه‌های خدماتی، امدادی، بهداشتی، درمانی و مجموعه مدیریت شهری و شهرداری پشتیبانی شورای اسلامی، مراکز درمانی بیمارستان ۱۲ بهمن، جمعیت هلال احمر، مرکز بهداشت و درمان بیمارستان شهید سلیمانی و گروه‌هایی از مجموعه آرامستان و دستگاه‌های خدماتی آب، برق، گاز و سایر ارگان‌ها برگزار شد و از نظر تیم ‌های ارزیاب حاضر در مراسم مانور در سطح نرمال برگزار شد.

همچنین فرماندار شهرستان قدس افزود: قبل از برگزاری مانور بزرگ امداد و نجات، پرسنل مراکز بهداشتی و درمانی بسیاری از آموزش ‌‌‌های لازم جهت استفاده از بیمارستان صحرایی و سیار جهت استفاده در مواقع اضطراری به دست آورده بودند و توانستند نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و نقاط قوت خود را تقویت کنند و مانور را به نحو احسن انجام دهند.

خبرنگار: شهناز کریمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار