نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

توفیق در جهاد تبیین نیازمند فرهنگ بسیجی است

تبریز (ایرنا) - نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی عنوان کرد بسیج یک فرهنگ و یک مکتب است و امروز برای توفیق در عرصه‌های مختلف از جمله جهاد تبیین و غلبه بر دشمنی دشمنان، نیاز به تمسک به این فرهنگ است.

کد مطلب: ۱۳۲۷۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
توفیق در جهاد تبیین نیازمند فرهنگ بسیجی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید استان حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، در گردهمایی آزادگان پیشکسوت استان، گفت: مقاومت آزادگان گرانقدر در دل دشمن، گواه این ادّعاست که این ایثارگران عزیز، بسیجی بودنشان را در عمل نشان داده و ثابت کرده‌اند.

وی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر، نیازمندی به فرهنگ بسیجی را یک ضرورت در زمان حاضر دانست و افزود: این حوادث نشان داد که قدری از ایفای وظایف خودمان فاصله گرفته‌ایم که باید با سرلوحه قرار دادن فرهنگ و تفکر بسیجی و البته با اتحاد و وحدت حول محور ولایت مشکلات را مرتفع کنیم.

امام جمعه تبریز با تبیین شگردهای جنگ ترکیبی دشمنان در جریان ناآرامی‌های اخیر، شبهه‌افکنی، شایعه پراکنی و ایجاد ناامیدی در بین مردم را محور هجمه رسانه‌ای و روانی دشمنان برشمرد و گفت: خون‌های زیادی در راه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ریخته شده است برای نمونه فقط از آذربایجان شرقی حدود ۱۰ هزار شهید والامقام به شهادت رسیده و بیش از ۲۴۵۰۰ نفر به درجه جانبازی نائل شده و نزدیک به ۲۰۰۰ نفر مدال آزادگی را بر سینه دارند. باید در برابر این فداکاری‌ها و رشادت‌ها احساس مسئولیت داشته باشیم و مقابله با عملیات دشمنان را یک وظیفه فرض کنیم.

آل هاشم ادامه داد: رسالت امروز ما برای مقابله با ترفندهای دشمنان در تحریف و انحراف مسیر و گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی، عمل به دستور مقام معظم رهبری دایر بر «جهاد تبیین» است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی بسیج را مظهر عظمت ملت ایران و نیروی کارآمد مردمی توصیف کرد و گفت: بسیج یک فرهنگ و یک مکتب است و امروز برای توفیق در عرصه‌های مختلف از جمله جهاد تبیین و غلبه بر دشمنیِ دشمنان، نیازمند تمسّک به این فرهنگ هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار