معاون وزیر تعاون:

اقتصاد تعاونی‌ یک‌ میلیون و ۸۴۷ فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد کرد

تهران (پانا) - معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت یک میلیون و ۸۴۷ هزار فرصت شغلی در بخش تعاون طی یکسال گذشته ایجاد شده است.

کد مطلب: ۱۳۲۵۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اقتصاد تعاونی‌ یک‌ میلیون و ۸۴۷ فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد کرد

به گزارش ایرنا، مهدی مسکنی عصر یکشنبه در دیدار با سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در سالن اجتماعات غدیر استانداری با بیان اینکه ثبت تعاونی‌ها طی یکسال گذشته سه و نیم درصد افزایش یافته است، افزود: اشتغالزایی در بخش تعاون طی یکسال گذشته در دولت سیزدهم ۲ و نیم درصد افزایش یافته است.

معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات در بخش تعاونی‌ها در دولت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی افزایش داشته است.

وی بیان کرد: تعاون طبق قانون اساسی بخش سه‌گانه اقتصاد کشور است، اما تحقق سهم ۲۵ درصد تعاون از تولید ناخالص ملی هنوز محقق نشده و به گواه سرشماری سال ۹۵، سهم تعاون در اقتصاد در حدود ۶ درصد است.

مسکنی با اشاره به سابقه تعاون و تعاون‌گری در استان سمنان خاطر نشان کرد: سمنان استان پیشران در زمینه تعاونی‌های نمونه و ملی است.

معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: حمایت از تعاونی‌ها و افزایش سهم تعاون در اقتصاد از رویکردهای در اولویت دولت سیزدهم است که این راهبرد با اهتمام ویژه پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست، تفاهم‌نامه همکاری برای ترویج و توسعه بخش تعاون با حضور معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و استانداری سمنان امضا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار