‌خودمراقبتی و رعایت بهداشت فردی‌ از اهداف طرح سفیران سلامت است

تهران (پانا) - افتتاحیه طرح سفیران سلامت استان به میزبانی منطقه ۵، در مدرسه سردار شهید احمد کاظمی برگزار و مدیر آموزش و پرورش منطقه5، هدف از طرح سفیران سلامت را خود‌مراقبتی و رعایت بهداشت فردی در بین دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
‌خودمراقبتی و رعایت بهداشت فردی‌ از اهداف طرح سفیران سلامت است

افتتاحیه طرح سفیران سلامت استان به میزبانی منطقه ۵ در مدرسه سردار شهید احمد کاظمی، با حضور علیرضا گیلانی؛ معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران، محسن مطلبی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 5 و هما حاجتی رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش شهر تهران در مدرسه شهید احمد کاظمی برگزار شد.

در این آیین، معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرتهران گفت: حداقل ۲۰ درصد دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی، به عنوان سفیر سلامت در مدارس فعالیت می‌کنند.

‎گیلانی افزود: سفیران سلامت آموزش‌های مرتبط با حوزه سلامت از جمله تغذیه سالم، محیط زیست، بهداشت فردی و بهداشت محیط را از مربیان بهداشت مدارس فرا می‌گیرند و آن را به همکلاسی‌ها و خانواده‌ها منتقل می‌کنند.

سلامت، محور توسعه پایدار در جوامع بشری است

در ادامه مدیر آموزش و پرورش منطقه 5، سلامت را محور توسعه پایدار در جوامع بشری دانست و گفت: طرح سفیران سلامت گامی در جهت ارتقای سلامت دانش آموزان است و به آموزش همسالان کمک می‌کند.

مطلبی هدف از طرح سفیران سلامت را خود مراقبتی و رعایت بهداشت فردی در بین دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: در این طرح دانش‌آموزان نکات بهداشتی را فرا‌می‌گیرند تا به‌خوبی بتوانند از این نکات در زندگی روزمره استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار