2 هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر(پانا) - فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت بیش از 2 هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان بوشهر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۲۵۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
2 هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان بوشهر برگزار می‌شود

علی رزمجو در تشریح برنامه های شاخص هفته بزرگداشت بسیج استان بوشهر در نشست خبری اظهار کرد: ما در سراسر استان بیش از 2000 برنامه توسط پایگاه ها ، حوزه ها ، نواحی و اقشار مختلف مردم برنامه ریزی شده که هیجده برنامه آن به صورت متمرکز در مرکز استان برگزار خواهد شد از جمله همایش جهادگران است .

رزمجو گفت: دیدار اعضای ستاد هفته بزرگداشت بسیج با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ، جشنواره مالک اشتر ، برپایی نمایشگاه ها ی از ابتکارات و خلاقیت خواهران و برادران بسیجی به نمایش گذاشته می شود .

رزمجو افزود: همایش جهاد تبیین ، همایش‌های علمی، فرهنگی, هنری، مسابقات قرآنی،عطر افشانی قبور مطهر شهدا، از دیگر برنامه های است که در هفته بزرگداشت بسیج در سراسر استان بوشهر برگزار خواهد شد .

رزمجو خاطر نشان کرد: بسیج در محرومیت زدایی در کشور اقدامات زیادی انجام داده است . در بخش محرومیت زدایی از امروز 28 آبان به مدت یک ماه گروه های جهادی ، برنامه ریزی و تیم بندی ، سازماندهی شده که در مناطق محروم استان محرومیت زدایی می کنند که از اول سال 1401 تا اکنون حدود بیست و یک میلیارد و ششصد میلیون تومان در مناطق محروم استان پروژه هایی را شروع و به بهره برداری و در دست اقدام است و تعدادی از پروژه‌ها‌ی دیگر را بعد از هفته مبارک بسیج آغاز خواهیم کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار