مدیر آموزش و پرورش رودهن:

ضرورت نگاه ویژه‌ به توانمندسازی آموزشی و تربیتی معلمان مدارس سمپاد

رودهن (پانا) - مدیر آموزش و پرورش رودهن در جلسه شورای پژوهشی در دبیرستان استعدادهای درخشان رودهن گفت در راستای ارتقای آموزشی و تربیتی در مدارس سمپاد، باید نگاه ویژه‌ای به زمینه توانمندسازی معلمان این‌مدارس شود تا کیفیت آموزشی و تربیتی این مدارس همیشه مطرح و درخشان باشد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت  نگاه ویژه‌ به توانمندسازی آموزشی و تربیتی معلمان مدارس سمپاد

جلسه پژوهشی ویژه هفته کتاب و کتابخوانی در مدرسه شهید بهشتی رودهن با حضور محمد علی زنجانی، رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

در این جلسه زهرا رستمی، مدیر آموزش و پرورش رودهن گفت: دوره کرونا آسیب‌های جدی به دانش‌آموزان زده است و تمام بار این آسیب‌ها بر دوش معلمان عزیز است؛ زیرا اولیا نسبت به گذشته به معلمان مطالبه‌گر شده‌اند و معلمان ما در کارزار سخت آموزشی در مدارس هستند، همکاران ما با مشکلی مواجهه هستند که آن مشکل ضعف علمی در دو سال گذشته است، این مشکل در معلمان پایه هفتم، هشتم و نهم بیشتر است.

وی افزود: هیچ مشاور و روانشناسی نمی‌تواند مانند معلمان به دانش آموز کمک کند، زیرا آنها آشنایی کامل با امور دانش آموزان دارند و به راحتی می‌توانند با دانش‌آموز ارتباط گرفته و زمینه‌های آموزش و پرورش بهتری را برای او در بستر مدرسه فراهم کنند.

مدیر آموزش و پرورش رودهن بیان کرد: مدارس سمپاد پیشانی سفید تمام مدارس هستند و این نقش سفید همچنان باید بماند.

رستمی از رئیس اداره استعدادهای درخشان درخواست کرد که برنامه‌‌ای منسجم در شورای استان جهت توانمندسازی معلمان مدارس سمپاد تصویب شود تا آموزش و تربیت در این مدارس بهینه‌تر و کارآمدتر پیش برود و ما شاهد درخشش بیشتر این استعدادهای آینده‌ساز کشور باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه عمادی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار