مدیر کل کتابخانه های عمومی استان مازندران:

۴۶۰ برنامه برای هفته کتاب در مازندران تعریف شد

ساری (پانا) - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت امسال ۴۶۰ برنامه در سه سطح کتابخانه‌ای، شهرستانی و استانی برای هفته کتاب تعریف شد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
۴۶۰ برنامه برای هفته کتاب در مازندران تعریف شد

آرزو ولیپور در آیین گرامیداشت سی‌امین دوره هفته کتاب و روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در مازندران گفت: کتابداران مازندرانی در سالی که گذشت در تمام حوزه ها در کشور خوش درخشیدند؛ تجربه چندین سال فعالیت در نهاد کتابخانه‌های عمومی تجربه طلایی برای من بود، به جهت دوستی و آشنایی با بسیاری از کتابداران که در نهایت مظلومیت و در اوج خلاقیت تلاش کردند و افتخار کسب کردند.

ولیپور بیان کرد: دوستان کتابدار ما زمانی فعالیت خود را آغاز کردند که شاید یکی از مظلوم‌ترین قشرها، قشر کتابداری بود؛ خیلی‌ها فکر می‌کردند و فکر می‌کنند کتابخانه های عمومی هنوز به صورت سنتی کار می کند.

وی در ادامه افزود: از سفیران کتاب کودک و نوجوان که در طول این سال ها به ما کمک کردند صمیمانه تشکرمی کنم. سفیران کتابی که همپای کتابداران ما خودشان به کتابدار مبدل شده بودند، هر کدام از این ۷۶ سفیری که داریم این قابلیت را دارند که از آنان به عنوان یک گوینده توانمند، در برنامه های تلویزیونی و رادیویی استفاده شود.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار