نشست مدیرکل کتابخانه‌های مازندران با نوجوانان کتابخوان

ساری(پانا) - نخستین نشست صمیمی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با نوجوانان نخبه و کتابخوان استان به مناسبت پیش رو بودن هفته کتاب برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست مدیرکل کتابخانه‌های مازندران با نوجوانان کتابخوان

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به نخستین جلسه اتاق فکر مشاوران کودک و نوجوان گفت: این اتاق فکر با هدف پیگیری کارهای پژوهش محور و ارائه مشاوره برای طرح‌ها و ایده‌های نوین فعالیت خود را آغاز می‌کند.

آرزو ولی پور افزود: در این نشست ها ما از نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما نوجوانان استفاده میکنیم، و هدف اصلی ما در این جلسات راغب کردن نوجوانان و هم سن و سال های شما به کتاب و کتابخوانی است.

نوجوانان حاضر در این نشست به بحث‌های مختلفی پرداختند، از جمله: وجود کتابهای صوتی در کتابخانه، کتاب های به روز و متناسب با علایق نوجوانان، یک بخش مختص نوجوانان و با حضور یک مشاور، در همه مدارس کتابخانه‌ وجود داشته باشد و همچنین زنگ کتاب در مدارس از جمله موضوعاتی بود که به آن پرداخته شد.

در این نشست معرفی کتاب توسط نوجوانان کتابخوان انجام شد و درباره آن کتاب‌ها نقد و بررسی شد کتابهایی عبارتند از: پدرهایی که از کتابخانه به امانت گرفتم، دروازه مردگان و کتاب سه دقیقه در قیامت بود.

در پایان این نشست حکم ابلاغ این نوجوانان به عنوان عضو اتاق فکر مشاوران کودک و نوجوان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران منصوب شد.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار