معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج :

طرح تئاتر درسی حلقه اتصال بین مدرسه و کانون فرهنگی و تربیتی است

کرج (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج عنوان کرد طرح تئاتر درسی حلقه اتصال بین مدرسه و کانون فرهنگی و تربیتی است، طرحی که می‌تواند با استفاده از ابزار هنر نمایش، بسیاری از چالش‌ها و مشکلات ارائه یک درس توسط معلم را حل کند.

کد مطلب: ۱۳۲۳۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح تئاتر درسی حلقه اتصال بین مدرسه و کانون فرهنگی و تربیتی است

سعید رضاپور، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج استفاده از اساتید هنرهای نمایشی در بالا بردن بهره وری تدریس در دوره ابتدایی را از ظرفیت های جشنواره تئاتر درسی دانست و افزود: هنر نمایش به عنوان یک هنر کامل و دربرگیرنده سایر هنرها می‌تواند جنبه های دیگر هنری دانش‌آموزان را نیز در بر گرفته و در هموار کردن مسیر آینده آنها موثر واقع شود.

وی گفت: طرح تئاتر درسی حلقه اتصال بین مدرسه و کانون فرهنگی و تربیتی است. طرحی که می تواند با استفاده از ابزار هنر نمایش، بسیاری از چالش ها و مشکلات ارائه یک درس توسط معلم را حل کند.

رضاپور اشاره کرد: با توجه به اینکه کانون ها مرکز رویدادهای جذاب فرهنگی و هنری هستند، ظرفیت این را دارند که به وسیله این طرح نقش ویژه و عمده ای را در اتصال بین آموزش و هنر ایفا کرده و به پویایی خود کمک کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش در پایان اظهار کرد: اولین همایش آموزشی-توجیهی این طرح به همت کانون فاطمه الزهرا (س) به عنوان دبیرخانه استانی، در 26 آبان ماه، ویژه آموزگاران پایه های پنجم و ششم مدارس ابتدایی برگزار خواهد شد.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار