در گفت‌‌وگو با پانا:

حمید بی‌غم: مثل بچه فراری به فوتسال نگاه می‌کنند

هیچ نظارتی روی بازی‌های لیگ نیست/ هیچ عقل سلیمی مسئولیت فنی تیم رکن آذین را قبول نمی‌کرد

تهران (پانا) - سرمربی جدید تیم رکن آذین مشهد معتقد است هیچ عقل سلیمی مسئولیت فنی این تیم را قبول نمی‌کرد و او ریسک بزرگی به جان خریده است.

کد مطلب: ۱۳۲۳۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
حمید بی‌غم: مثل بچه فراری به فوتسال نگاه می‌کنند

حمید بی‌غم در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اولین برد تیم رکن آذین مشهد در لیگ برتر فوتسال بعد از دوازده هفته مقابل زندی بتن کلاردشت، اظهار داشت: «واقعیت این است که هیچ عقل سلیمی مسئولیت فنی چنین تیمی که هیچ بردی نداشت و تنها یک امتیاز گرفته بود را قبول نمی‌کرد. من‌بعد از آن هفته مسئولیت قبول کردم و ریسک بزرگی را به جان خریدم. یک ریال به بازیکنان پول نداده بودند. ۶ بازیکن این تیم به خاطر بدقولی از تیم رفته بودند. ولی به خاطر تیم مشهد آمدم و ۴، ۵ بازیکن جوان ۱۶، ۱۷ ساله را هم آوردم تا وضعیت تیم را سروسامان بدهم.»

وی افزود: «خدارا شکر روند تیم روبه‌جلو است. شرایطی در تیم ایجادشده بود که بچه‌ها به باخت عادت کرده بودند. وقتی آمدم، تیم با بالانشینان جدول و مدعیان بازی داشت. بچه‌ها خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند تا روند ما بهتر شود. در همه بازی‌هایی که من بودم، تیم عالی کار کرد اما گاهی اوقات کم‌تجربگی کار دست تیم می‌دهد. بااین‌حال هرکس بازی ما را دید، متوجه پیشرفت تیم ما شد. تیم کلاردشت هم واقعاً ۶، ۷ بازیکن خیلی خوب مثل لطفی و افضلی و شماره ۸ و ۱۱ دارد. اما نمی‌دانم چرا چند بازیکن جوان به تیمشان اضافه نکردند و با همان ۷، ۸ بازیکن لیگ را شروع کردند. تیم ما هم چون جوان بود، به بچه‌ها گفتم پرس کنیم و قوای جسمانی آن‌ها را بگیریم. نیمه اول توانستیم ۴ بر یک پیروز شویم اما در نیمه دوم تجربه آن‌ها به ما چربید و توانستند ۲ گل دیگر بزنند و درنهایت با نتیجه ۴ بر ۳ اولین برد را به دست آوردیم. این برد باعث شد، بچه‌ها از روند باخت فاصله بگیرند و برای ادامه لیگ بتوانند با انگیزه بیشتری کار کنند.»

سرمربی جدید رکن آذین مشهد تصریح کرد: «تیم ما واقعاً مقابل سن ایچ هم خوب بازی کرد. خدا شاهد است اگر داوری بازی با این تیم مشکل نداشت، به آن‌ها نمی‌باختیم. بین دونیمه سرپرست آن‌ها، جلوی اتاق داوران دادوبیداد کرد. کجای دنیا این اتفاق می‌افتد؟ داوری در نیمه دوم برعکس شد و روی دو صحنه مشکوک گل خوردیم. باخت به جام بچه‌ها افتاده بود. الان وضعیت بهتر شده و انشالله بتوانیم در نیم‌فصل دو بازیکن جذب کنیم. مدیران جدید هم مثل من ریسک بزرگی کردند و این تیم را خریدند. آن‌ها هدفشان کمک به فوتسال مشهد است و امیدوارم بتوانیم با کمک هم به هدف برسیم. من ۴ روز قبل از اینکه به مشهد بیایم با تیم کراپ الوند صحبت کرده بودم. مجموعه‌ی جدید ما هیچ ارتباطی با چیپس کامل ندارد.»

حمید بی‌غم گفت: «لیگ اگر به همین صورت یکپارچه برگزار شود، بهتر است. در پلی‌آف داوری‌ها سلیقه‌ای است. هیچ نظارتی روی فوتسال و داوری‌ها نیست. من زمانی که لیگ به‌صورت پلی‌آف بود، دو بار سرمربی بودم و هر دو بار هم در فینال ضرر کردم. لیگ به این شکل فعلی بهتر است. متأسفانه به فوتسال به چشم بچه سرراهی نگاه می‌کنند.»

وی تأکید کرد: «قهرمانی لیگ فوتسال بین گیتی پسند و مس سونگون است. دوقطبی خیلی هم بد نیست. در خیلی از کشورها هم دوقطبی شکل‌گرفته است. هرچه از لیگ بگذرد، فاصله این دو تیم با بقیه زیاد هم خواهد شد. اما تیم‌های دیگر در یک سطح هستند و نمی‌توان از قبل برنده را پیش‌بینی کرد. نکته‌ای که وجود دارد نمی‌دانم چرا ما وقتی بیرون خانه بازی داریم، حضور تماشاگران آزاد می‌شود اما در بازی‌های خانگی اجازه استفاده از تماشاگران را نداریم.»

بهنام آقاجانلو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار