بیانیه نماینده مجلس دانش‌آموزی پسران استان سمنان برای 13 آبان/ فیلم

سمنان (پانا) - امیرمحمد مسکنی، نماینده مجلس دانش‌آموزی پسران استان سمنان، به مناسبت فرا رسیدن13 آبان ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه نماینده مجلس دانش‌آموزی پسران استان سمنان برای 13 آبان/ فیلم

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

13 آبان‌ماه، یادآور بیداری و هوشیاری دانش آموزان عزیز در جنگ عظیم و روانی تبلیغاتی غرب و یاوه گویانش در فضای مجازی و نیز تجدید میثاق با آرمانهای شهید حسین فهمیده است.

دانش آموزان، از اثرگذاران در مسیر رشد و بالندگی جامعه هستند و حضور پررنگ آنان در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، علمی، سیاسی و اجتماعی با روحیه پرسشگری می تواند آینده کشور را همچنان در مسیر رشد و تعالی حفظ کرده و تقویت کند.

این اثرگذاری و نقش آفرینی موجب شده که طی بیش از چهل سال عمر افتخارآفرین این انقلاب دشمنان قسم خورده، همواره نسبت به این قشر از جامعه خصوصاً اتفاقات اخیر که در آینده عهده دار مسئولیت های مهم و کلیدی در کشور خواهند بود، طمع داشته و تلاش کنند آنها را در مسیر اهداف شوم خود قرار دهند که با بصیرت افزایی ما جوانان راه به جایی نخواهند برد.

در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که تعالیم آن برگرفته از معارف ناب قرآن و عترت است، عنوان حقیقی دانش آموز به کسی اطلاق می شود که با بهره گیری از مبانی اصیل اسلامی، توسل به ولی عصر، تأسی از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری و تلاش در مسیر زنده نگه داشتن یاد و سیره شهدا در سنگرهای علم و دانش حضوری خیره کننده داشته باشند.

اینجانب، ضمن گرامیداشت این روز و تبریک آن به همه دانش آموزان این مرز و بوم، از خداوند متعال موفقیت شما در سنگر خدمت به کشور عزیزمان را خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار