امام جمعه سمنان:

تلاش دشمن برای جدا کردن ملت ایران از انقلاب، ناکام است

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دشمنان با تمرکز بر اغتشاشات قصد داشتند به هدف دیرینه خود در از بین بردن کشورمان برسند که این بار هم با بصیرت ملت ایران ناکام ماندند، گفت نفس‌های دشمن به شماره افتاده و استکبار که برای پیشبرد نقشه‌های شوم خود در هدایت اغتشاشات تلاش می‌کرد، به لطف خدا و همراهی و وفاداری مردم بصیر و انقلابی، این بار هم آرزوی قطع درخت تنومند انقلاب را به گور خواهد برد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تلاش دشمن برای جدا کردن ملت ایران از انقلاب، ناکام است

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در نماز جمعه این هفته سمنان با قدردانی از حضور با شکوه مردم در حماسه ۱۳ آبان و با اشاره به شهادت مظلومانه‌ ۶۰ نفر از نیرو‌های بسیجی و انتظامی در برخورد با آشوبگران افزود: مطالبه‌ رهبر معظم انفلاب از مردم به خصوص جوانان و مسئولان، نشان دادن قدرت مقاومت و عزم راسخ در مقابل دشمنان است.

وی، همراهی بیش از پیش مسئولان در رسیدگی به مطالبات مردم را خواستار و تاکیدکرد: مردم فهیم و انقلابی ایران، شایسته بهترین ها و خدمت بیشتر از گذشته هستند.

امام جمعه‌ سمنان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در شناسایی جایگاه ایران در نظم جهانی، انزوا و افول قدرت آمریکا را یادآور شد و افزود: جهان در حال تغییر و در مسیر بازگشت مجدد قدرت سیاسی از غرب به آسیا و گسترش منطق جبهه‌ مقاومت است و ایران به دلیل داشتن نیروی انسانی متخصص، منابع طبیعی و موقعیت جغرافیای ممتاز و منطق والای حکومتی، باید جایگاه ویژه و خاصی در نظم جهانی داشته باشد.

حجت الاسلام مطیعی، سیزدهم آبان را تجسم شرارت‌ها و آسیب پذیری آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: تسخیر لانه‌ جاسوسی و آشکار شدن مستندات دخالت‌ها و آشوب ها‌ی دولت‌های آمریکا در ایران، هیمنه‌ استکبار را فرو ریخت و اوج خباثت و دشمنی او را به جهان نشان داد.

وی، ضمن آرزوی علو درجات برای مرحوم آیت الله عباسعلی اختری نماینده اسبق ولی فقیه در استان و امام جمعه اسبق سمنان، تصریح کرد: این عالم ربانی که از چهره‌های اثرگذارسیاسی، دلسوز مردم بود با تالیف کتب‌ گوناگون و پرورش شاگردان مومن، وفاداری خود را به انقلاب و نظام نشان داد.

درخواست رسیدگی به آشوب گران از دستگاه قضا سمنان، ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و تحقق جهاد تبیین، ولادت حضرت معصومه(س) و ارتقاء جایگاه کشور، دیگر موضوعاتی بود که خطیب نماز جمعه سمنان، درباره آن ها مطالبی را ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار