رئیس مجلس دانش‌آموزی دختران استان خراسان‌رضوی:

دانش‌آموزان بار دیگر در 13 آبان حماسه‌آفرینی خواهند کرد

مشهد(پانا) - رئیس مجلس دانش‌آموزی دختران استان خراسان‌رضوی گفت خانواده ایران امروز بیش از پیش نیاز به همفکری، همدلی و همکاری دانش‌آموزان دارد تا با اقتدار 13 آبان دیگری را رقم بزند. دانش‌آموزان بار دیگر در 13 آبان حماسه‌آفرینی خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان بار دیگر در 13 آبان حماسه‌آفرینی خواهند کرد

مبینا شکرلب، رئیس مجلس دانش آموزی دختران استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با پانا در راستای 13 آبان و روز دانش آموز اعلام کرد: «دانش آموزان خانواده ایران زمین با امید، ایمان، توکل و تلاش وصف نشدنی شان بارها ثابت کرده اند که قادرند چه اتفاقات مانا و ماندگاری را رقم بزنند.»

وی افزود: «دانش آموزان نوجوانی که در عین سن کم، دلی بزرگ و دلیلی استوار به وسعت کارهای ارزشمندی که در طول تاریخ انجام داده اند دارند و با قدرت تمام پای این پرچم سه رنگ ایستاده اند. از اراده بهنام محمدی ها، محمدحسین فهمیده ها و راضیه کشاورزها گرفته تا شجاعت علی لندی ها.»

شکرلب ادامه داد: «خانواده ایران امروز بیش از پیش نیاز به همفکری، همدلی، همکاری ما دانش آموزان دارد تا با اقتدار 13 آبان دیگری را رقم بزنیم، این اتفاق را در صفحه تاریخ ثبت کنیم و عشق مان به ایران را این بار بلندتر از همیشه فریاد بزنیم. همه ما مانند ذرات اتمی هستیم که در کنار هم و با هم معنا پیدا می کنیم و با یکدیگر قدرتمند می شویم.»

وی ادامه داد: «من به عنوان عضو کوچکی از جامعه دانش آموزی ایران از تمام دوستانم دعوت می کنم تا در راهپیمایی جمعه 13 آبان ماه شرکت کنند تا توانایی نوجوانان این سرزمین را به همگان نشان دهیم. به امید خدا با حضور ما 13 آبان زیبایی رقم خواهد خورد؛ اگر تک تک ما برای رسیدن به این زیبایی تلاش کنیم. من اگر بنشینم، تو اگر بنشینی، چه کسی برخیزد؟ من اگر برخیزم، تو اگر برخیزی، همه بر می‌خیزند.»

شکرلب همچنین در پایان گفت: در آخر سخنان خودم را با سخن رهبر معظم انقلاب که توصیه شان به دانش آموزان بوده به پایان می رسانم. چرا که بیان ارزنده ایشان برای هر یک از ما نوجوانان امیدوارکننده است. ایشان فرمودند: نوجوان ها! بدانید، بدون هیچ گونه تردیدی آینده روشن و امیدبخش این کشور و این نظام متعلّق به شماست؛ شما خواهید توانست کشور و ملّتتان را به اوج افتخار برسانید؛ شما به توفیق الهی خواهید توانست الگو و نمونه کاملِ تمدّنِ نوینِ اسلامی را در این آب و خاک تشکیل دهید.»

دانش آموز خبرنگار: نیایش احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار