رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان خبر داد:

خروش استکبارستیزی مردم سمنان در بیش از ۳۰ نقطه استان

سمنان (پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به خروش استکبار ستیزی مردم سمنان در بیش از ۳۰ نقطه استان، گفت یوم‌الله ۱۳ آبان، فرصت بی‌بدیلی برای ملت هوشیار ایران در اعلام برائت از استکبار جهانی و ناکام گذاشتن دشمنان در اهدافشان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است.

کد مطلب: ۱۳۲۰۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
خروش استکبارستیزی مردم سمنان در بیش از ۳۰ نقطه استان

حجت الاسلام غلامرضا قندهاری، در گفت و گو با پانا، با بیان اینکه ۱۳ آبان فرصت بی بدیلی برای ملت هوشیار ایران در اعلام برائت از استکبار جهانی و ناکام گذاشتن دشمنان در اهدافشان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: با توجه به ناآرامی های اخیر که استکبار جهانی از طریق فریب رسانه ای خود در کشور ایجاد کرد و با عنایت به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با دانش آموختگان نیروهای مسلح، حضور هرچه باشکوه تر در راهپیمایی ۱۳ آبان، وحدت و یکپارچگی ایران اسلامی را بیش از پیش در چشم جهانیان به نمایش خواهد گذاشت.

وی بیان کرد: مردم در برخورد با نا آرامی ها سعه صدر به خرج دادند و صرفاً در تعدادی از مناسبت ها با حضور در صحنه آنها را محکوم کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: پس از حمله تروریستی جنایت آمیز مزدوران استکبار به حرم مطهر احمد بن موسی(ع) در شهر شیراز و به خاک و خون کشیدن زائران مظلوم و بی دفاع، در سراسر کشور و از جمله استان سمنان خشم و خروش مردم نسبت به جنایات استکبار جهانی به جوش آمده و خود را آماده آفریدن حماسه ای دیگر در روز ۱۳ آبان کرده اند.

قندهاری با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در بیش از ۳۰ نقطه از استان سمنان، گفت: مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روز جمعه در سمنان ساعت ۱۰صبح از میدان امام رضا(ع) آغاز و به سمت مصلی نماز جمعه ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در ادامه بیان کرد: این راهپیمایی در شاهرود ساعت ۱۰ صبح از میدان امام خمینی(ره) به سمت مصلی این شهرستان و در دامغان نیز ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا به سمت مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در میامی ساعت ۱۰ صبح از میدان امام رضا(ع) آغاز و به سمت مصلی نماز جمعه، در گرمسار ساعت ۱۱ صبح از میدان امام خمینی(ره) به سمت مصلی نماز جمعه، در مهدیشهر ساعت ۱۰:۳۰ از میدان ولیعصر(عج) به سمت مصلی، در آرادان ساعت ۱۱ صبح از میدان امام رضا(ع) آغاز و به سمت مصلی و در سرخه از میدان شهید بهشتی به سمت دبیرستان شهید رضایی نژاد برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: برای بزرگداشت ۱۳ آبان ماه امسال ویژه‌برنامه‌های متعدد و متنوعی همچون برگزاری مسابقات فرهنگی تهیه و طرح‌ریزی‌شده است و در روز جمعه ۱۳ آبان ماه نیز تجلیل از نخبگان مطرح استان را خواهیم داشت و در مصلی‌های نماز جمعه سراسر استان ایستگاه‌های نقاشی ویژه کودکان و در مسیر راهپیمایی نیز ایستگاه‌های فرهنگی و پذیرایی برپا خواهد شد.

حجت‌الاسلام قندهاری تأکید کرد: گروه‌های مختلف در این روزبزرگ در راهپیمایی حضور پیدا کرده و انزجار خود را از جنایت‌ها و شیطنت‌های مختلف دشمنان، استکبار و شیطان بزرگ آمریکا اعلام می ‌کنند.

وی خواستار حضور گسترده مردم در این راهپیمایی بزرگ شد و افزود: حضور گسترده مردم در این روز مشتی بزرگی بر دهان دشمنان اسلام است و امید است مردم مومن وخداجوی استان سمنان در این راهپیمایی لحظات زیبایی را از حضور خود به تصویر بکشانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار