طنین الله اکبر و زنگ استکبارستیزی در مدارس استان سمنان نواخته شد

سمنان (پانا) - دانش‌آموزان استان سمنان، در آیین نواخته شدن زنگ ملی استکبارستیزی با هدف گرامیداشت سالروز شهادت شهید فهمیده، بار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل را سر داده و توطئه‌های استکباری دشمنان را محکوم کردند.

کد مطلب: ۱۳۲۰۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
طنین الله اکبر و زنگ استکبارستیزی در مدارس استان سمنان نواخته شد

در آستانه سیزدهم آبان، مدارس استان سمنان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، شاهد طنین زنگ استکبار ستیزی در 1000 مدرسه استان سمنان بوده و دانش آموزان یک صدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند. مدارسی که از روزهای قبل خود را برای این روز بزرگ آماده کرده و دانش آموزان کلاس‌ها و راهروی مدرسه را تزئین کردند.

دانش آموزان مدرسه دخترانه هراتی سمنان نیز همچون دانش آموزان سایر مدارس استان، در این مراسم با حضور ریواده معاون سیاسی و امنیتی استانداری سمنان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی، با ساخت پلاکاردهای حاوی شعار‌های استکبار ستیزی، روز دانش آموز را گرامی داشتند. این پلاکاردها قرار است در راهپیمایی روز سیزدهم آبان استفاده شود.

امروز زنگ استکبارستیزی همراه با شعارهای مرگ بر آمریکا، جانم فدای ایران، با سلاح ایمان در پناه قرآن حامیان رهبریم و … در آسمان مدارس دیار قومس طنین انداخت. دانش آموزان تمثال شهدای دانش‌آموز حادثه شیراز را نیز همراه داشتند تا ضمن گرامی داشت یاد شهدای آن حادثه شوم، بار دیگر با خانواده‌های بازماندگان این حادثه همراه باشند.

هدف از اجرای این برنامه فرهنگی، آشنایی دانش آموزان با اهمیت روز 13 آبان و مفهوم مبارزه با استکبار در نسل‌های جدید انقلاب است. این رویدادها فرصت مناسبی برای انتقال آموزه‌ها به نسل جوان و نوجوان است تا بدانند که ما چه عقبه ای را پشت سر گذاشته ایم که به امروز و این درجه از عزت و سربلندی برسیم.

گفتنی است؛ تبعید حضرت امام خمینی(ره) از ایران در سال ۴۳ ، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان در سال ۵۷ توسط رژیم پهلوی و روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ و روز ملی مبارزه با استکبارجهانی، حوادث تاریخ سازی است که حرکت ملت ایران در شکل‌دهی نهضت عدالت‌خواهی و بیداری اسلامی علیه سلطه‌گران و مستکبران جهان تقویت و تثبیت کرد.

این اتفافات نشان می‌دهد ملت بزرگ ایران بدلیل تاریخ تمدنی و تاثیر ازش‌های دینی و فرهنگی همواره در مقابل استکبار به مبارزه برخواسته و اجازه تعدی و دخالت به هیچ کشور و ملتی را نمی دهند.

قابل ذکر است؛ صبح امروز، ۱۳۵ هزار دانش‌آموز در یک هزار و ۱۰۰ مدرسه استان، با مشت‌های گره کرده، بار دیگر با انقلاب اسلامی و آرمان‌هایش تجدید بیعت کردند.

برگزاری سرودهای دانش آموزی، نمایشگاه‌های دستاوردهای مدارس، دیدار با خانواده شهدا و ... از جمله برنامه‌های جانبی امروز، در استان سمنان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار