در سیل لرستان، 100 واحد مسکونی توسط گروه‌های جهادی استان سمنان ساخته شد

سمنان (پانا) - فرمانده سپاه حضرت قائم(عج) استان سمنان، عنوان کرد در سیل پل دختر در استان لرستان، بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی توسط گروه‌های جهادی استان سمنان ساخته و ۲۵۰ واحد نیز آواربرداری شد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
در سیل لرستان، 100 واحد مسکونی توسط گروه‌های جهادی استان سمنان ساخته شد

سردار حمید دامغانی، در قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان که با حضور بیش از ۴۰ مدیرکل ستادی و اجرایی برگزار شد، با اشاره به سفرهای متعدد استاندار و مسئولان به مناطق مختلف گفت: حضور میدانی استاندار سمنان و برگزاری میزهای خدمت و همچنین ورود کارشناسی به مسائل و مشکلات و سایر اقدامات انجام شده در سطح استان سبب شد تا در کنار اقدامات امنیتی انجام شده، شاهد فضایی آرام و عدم همراهی مردم بصیر استان با ناآرامی‌های اخیر باشیم‌.

وی با بیان اینکه جلسات قرارگاه محرومیت زدایی، یکی از موثرترین و کاربردی ترین جلسات استان سمنان است، تصریح کرد: تمامی اقدامات مدیران و تلاش‌های انجام شده توسط دستگاه های اجرایی، موجب امنیت اجتماعی و آرامش مردم استان است.

فرمانده سپاه حضرت قائم(عج) استان سمنان، از گروه‌های جهادی، به عنوان نرم افزار خاص انقلاب اسلامی نام برد و خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مثبت و سازنده گروه های جهادی، فرهنگ سازی و کادرسازی در عرصه میدان و عمل است.

دامغانی ادامه داد: رزمایش «بهار خدمت» با حضور ۵۶۰ گروه جهادی و مشارکت ۴۵۰۰ نفر به مدت ۱۶ روز در نوروز ۱۴۰۱ برگزار شد و در این رزمایش، خدمات مختلف عمرانی، فرهنگی و … به انجام رسید.

این فرمانده ارشد نظامی افزود: رزمایش «جهادگران فاطمی ۱» از ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت امسال با حضور ۶۵۰ گروه جهادی و برگزاری ۱۳۲۰ اردوی جهادی همراه با تنوع خدماتی فراوان برگزار شد.

دامغانی، با عنوان این مطلب که در سیل پل دختر در استان لرستان، بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی توسط گروه‌های جهادی استان ساخته و ۲۵۰ واحد نیز آواربرداری شد، یادآوری کرد: ۲۸ آبان ماه امسال، رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» در سطح کشور برگزار خواهد شد که این برنامه در استان سمنان به میزبانی شهرستان دامغان و به مدت ۱۰ روز به‌ طول خواهد انجامید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار