درخشش ۲ عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل در مسابقه نقاشی بلغارستان

اردبیل (پانا) - سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل از درخشش ۲ عضو کانون پرورش فکری این استان در مسابقه نقاشی بلغارستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش ۲ عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل در مسابقه نقاشی بلغارستان

ملیحه ملک‌زاده فرد، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل گفت: با اعلام برگزیدگان مسابقه بین‌المللی نقاشی «نوازاگورا» کشور بلغارستان، النا امید، عضو ۱۴ ساله از مرکز شماره‌ یک کانون اردبیل و زهرا عسگری عضو ۱۲ ساله از مرکز شماره‌ یک کانون مشگین‌شهر موفق به کسب دیپلم افتخار از این رویداد بزرگ شدند.

وی بیان کرد: در بیست‌ و چهارمین مسابقه بین‌المللی نقاشی «نوازاگورا» سال ۲۰۲۲ که با موضوع آزاد برگزار شد، سه هزار و ۲۱۷ اثر از ۳۲ کشور به مرحله مسابقه راه یافته بود.

به گفته سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، در این مسابقه هفت نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کشور، دیپلم افتخار این دوره از مسابقات را کسب کردند و یک دیپلم افتخار به امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهدا شد.

ملک‌زاده فرد اضافه کرد: مربیگری و هدایت این دو عضو افتخارآفرین در این دوره از مسابقه را مهسا صالحی و سولماز کاظم‌نژاد از مربیان باتجربه مرکز آفرینش‌های هنری کانون استان اردبیل برعهده داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار