بیانیه تشکل‌های دانش‌آموزی استان البرز به‌مناسبت حادثه تروریستی شیراز

کرج (پانا) - تشکل‌های دانش‌آموزی استان البرز با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) شهر شیراز را محکوم کرده و شهادت زائران را تسلیت گفتند.

کد مطلب: ۱۳۱۹۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه تشکل‌های دانش‌آموزی استان البرز به‌مناسبت حادثه تروریستی شیراز

در این بیانیه که با هماهنگی اداره فرهنگی و هنری معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز صادر شد آمده است:

.بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

و هرگز گمان مبرآنان که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند

آل عمران-۱۶۹

«حادثه تاسف‌بار و غم‌انگیز حمله ددمنشانه و تروریستی به حرم احمد بن موسی علیه‌السلام ( حضرت شاهچراغ- شیراز ) باردیگر عمق کینه دشمنان کوردل علیه میهن عزیزمان ایران و مقدسات اسلامی را نشان داد.

تشکل های دانش آموزی استان البرز این حادثه غم‌بار را به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم داغدار ایران، بویژه دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده بزرگ تعلیم و تربیت تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای شهدای این حادثه تروریستی همنشینی با سیدالشهدا (ع) و برای مجروحین عزیز این حادثه غم انگیز شفای عاجل مسئلت می‌کند.

جامعه دانش آموزی استان البرز بر هشیاری و دقت نظر همه اقشار نسبت به اقدامات شوم دشمنان این مرز و بوم تاکید داشته و دوشادوش همه هموطنان غیرتمند، مجازات عاملان و حامیان این اقدام بی شرمانه را خواستار است.

شایان ذکر است در بیش از چهار دهه ای که از عمر باشکوه انقلاب اسلامی می گذرد این نخستین بار نیست که دست دشمنان ناجوانمردانه به خون هموطنان ما به ویژه کودکان معصوم و دانش آموزان آغشته می‌شود و دشمنان قسم خورده از انجام هیچ خباثت و جنایتی در حق مردم شریف و مظلوم ایران فرو گذار نکرده‌اند. اما با این وجود انقلاب اسلامی با صلابت تر از پیش، همچون رودی پرخروش بی توجه به موانع به راه خود در مسیر پیشرفت و تعالی ادامه داده است.

تشکل های دانش آموزی استان البرز ضمن محکومیت شدید این جنایت دردناک و کوردلانه، از نخبگان و فرهیختگان انتظار دارد در برابر این‌گونه اقدامات که هدفی جز تزریق حس ناامیدی و ناامنی به جامعه ندارد، مثل همیشه با هوشیاری و با وحدت کلمه و حفظ انسجام ملی استوارتر از قبل فتنه ها و نقشه های دشمنان را بی‌اثر کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار