به مناسبت روز بصیرت؛

صدور بیانیه نمایندگان مجلس دانش آموزی شاهرود

سمنان (پانا) - نمایندگان مجلس دانش آموزی شهرستان شاهرود به مناسبت یوم الله نهم دی و روز بصیرت و بیداری، بیانیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
صدور بیانیه نمایندگان مجلس دانش آموزی شاهرود

در این بیانیه آمده است:حماسه نهم دی ماه، نشانگر حاکمیت روح دیانت بر دلهای مردم بود. روزی که تجلی احساس مسئولیت مردم تا ابد در ماندگارترین دفتر تاریخ ثبت شد و به یادگارخواهد ماند. یوم اللهی که بصیرت مردم را در پهنای استکبار ستیزی، ولایت مداری و دشمن شناسی بر وجود فتنه گران و منافقان آشکار ساخت.

اکنون که بیش از یک دهه از آن روز عظیم می گذرد، ما نمایندگان مجلس دانش آموزی شهرستان شاهرود، یکصدا با سایر اقشار ایران اسلامی، با رهبری حکیم و فرزانه تجدید میثاق کرده و شعار استکبار ستیزی و ولایت مداری را سر لوحه امورمان قرار داده و تا پای جان، در راستای رسیدن به اهداف و آرمان های الهی در برابر هرگونه فتنه خواهیم ایستاد. بصیرت را ضمیمه ولایت خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت که اهالی پلید فتنه، باری دیگر، رویای سلطه بر این سرزمین را در اذهان پلیدشان بپرورانند.

به امید روزی که ان شاءالله با زعامت رهبر عزیزمان، آیت الله خامنه ای پرچم سبز ولایت را به دست صاحب برحق آن برسانیم و شاهد نابودی تمام زنجیره های باطل نفاق و فساد به دست آن حضرت باشیم.

إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار