بیانیه شماره ۲ شورای تامین سیستان و بلوچستان

تهران (پانا) - سیستان و بلوچستان شورای تامین سیستان و بلوچستان در بیانیه شماره ۲ خود از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۱۴ نفر در اغتشاشات امروز(جمعه، ۶ آبان) زاهدان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه شماره ۲ شورای تامین سیستان و بلوچستان

متن بیانیه شماره ۲ شورای تامین سیستان و بلوچستان بدین شرح است:

پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص حوادث ۶ آبان ۱۴۰۱، به اطلاع مردم شریف و آگاه سیستان و بلوچستان می‌رساند که در پی اغتشاشات امروز یکی از شهروندان در اثر تیراندازی افراد ناشناس جان خود را از دست داده و در این میان ۱۴ نفر از مردم و نیروهای حافظ امنیت، مجروح شدند.

همچنین دبیرخانه شورای تامین سیستان و بلوچستان در بیانیه شماره ۱ خود اعلام کرد: شرایط استان عادی است و از مردم متدین خواهشمندیم هرگونه مورد مشکوک و خرابکارانه را با دستگاه‌های امنیتی در میان بگذارند.

در این بیانیه، شورای تامین ضمن قدردانی از علما، معتمدان و مردم هوشیار استان خصوصا مجموعه انتظامات مسجد مکی، اعلام کرد: با وجود تذکرات امام‌جمعه مسجد مکی زاهدان، متاسفانه عده‌ای افراد فرصت‌طلب برای ایجاد اغتشاش و ناامنی وارد خیابان‌های اطراف شده که در این میان با شلیک افراد ناشناس، تعدادی از شهروندان و نیروهای حافظ امنیت مجروح شدند.

در این اطلاعیه ذکر شده است: با قدردانی از مردم شریف و بابصیرت استان و علماء، معتمدان و ریش‌سفیدان، شرایط استان عادی است و از شما مردم متدین خواهشمندیم هرگونه مورد مشکوک و خرابکارانه را با دستگاه‌های امنیتی در میان بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار