در نشست سرپرست و جمعی از مدیران سازمان دانش‌آموزی مناطق شهر تهران عنوان شد:

سازمان دانش‌آموزی اثرگذارترین تشکل دانش‌آموزی است

تهران(پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی شهر تهران تاکید کرد سازمان دانش‌آموزی اثرگذارترین تشکل دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۳۱۸۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی اثرگذارترین تشکل دانش‌آموزی است

نشست مشترک محمد خزائی؛ سرپرست سازمان دانش‌آموزی شهر تهران با جمعی از مدیران سازمان دانش‌آموزی مناطق با هدف تبیین و تشریح برنامه‌های پیش‌رو و سیاست‌های اجرایی برگزار شد.

در این نشست خزائی، نقش تشکل‌های دانش‌آموزی را در بصیرت‌افزایی مهم برشمرد و از سازمان دانش‌آموزی به عنوان یکی از اثرگذارترین تشکل دانش‌آموزی یاد کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی مبتنی بر اسناد بالادستی به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش طراحی و تدوین شده است، اظهار کرد: در سند تحول بنیادین، تربیت شش‌ساحتی دانش‌آموزان مدنظر است، بنابراین سازمان دانش‌آموزی با طیف وسیعی از برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، تربیتی و مهارتی با هدف مهارت‌افزایی به دانش‌آموزان، درصدد کمک به تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان است و تاکنون نیز در این امر اقدامات قابل توجهی داشته است.

در ادامه این نشست، هر یک از مدیران به بیان ‌نظرات خود پرداختند و فضای مجازی و رسانه‌ای، اردوهای دانش‌آموزی، فعالیت‌های مربوط به مجلس دانش‌آموزی، فعالیت‌های مربوط به 13 آبان، دوره‌های آموزش مسائل مالی به دانش‌آموزان و مانور تشکیلاتی قطبی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار