پهن شدن سفره صبحانه سالم در فرزانگان ۴

با تدبیر و مدیریت درست مسئولین می‌توان دانش‌آموزان را به فرهنگ تغذیه سالم تشویق کرد

تهران (پانا) - از دیرباز تا کنون بشر برای بهتر زیستن و بهتر فکر کردن به تغذیه سالم اندیشیده و می‌اندیشد، مدرسه‌ فرزانگان ۴ با طرح سفره سالم این اندیشه را به عنوان جزءلاینفک زندگی احیا کرد و با اشتیاق چشمگیر دانش‌آموزان مواجه شد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
پهن شدن سفره صبحانه سالم در فرزانگان ۴

با همت مسئولین مدرسه فرزانگان ۴ و نیز با نیت احیای سنت سفره‌های سالم و توجه دانش‌آموزان به غذای سالم و طبیعی و اهتمام آنها به این مسئله مهم، طرح سفره سالم صبحانه در سالن غذاخوری دانش‌آموزان برگزار شد.

با ماشینی شدن زندگی و دوندگی‌های مردم برای سر‌ وقت رسیدن و دیر نکردن، نگرانی‌ها و اضطراب‌ها به ویژه در دانش‌آموزان جای خود را به خوردن یک صبحانه مفصل، کامل و سالم داده و آنها را نسبت به این جمله معروف عقل سالم در بدن سالم است، بی‌تفاوت ساخته است و همین مسئله به ظاهر ساده و‌ پیش‌پا افتاده می‌تواند عامل بسیاری از مشکلات جسمی و روحی و حتی افت تحصیلی باشد، بی‌شک اهتمام به این موضوع به ویژه از سوی مسئولین امر، گره‌گشا از بعضی مشکلات دانش‌آموزان خواهد بود.

جهت تشویق و جذب دانش‌آموزان به این سفره سنتی و سالم، بین آنها مسابقه‌ای ترتیب داده شد که بر اساس آن سفره هر کلاسی بیشتر‌ین صبحانه سالم و طبیعی را دارا باشد برنده اعلام می‌شود و از جوایزی همچون اردوی تفریحی بهره‌مند خواهند شد.

دانش‌آموز خبرنگار: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار