مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی:

معلم، مهم‌ترین محور در اجرایی کردن سند تحول است

طرقبه‌‌شاندیز‌(پانا)- مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، نقش معلمان را در اجرای سند تحول بسیار مهم ارزیابی و در خصوص ایجاد فضای مطلوب برای معلمان در مدارس تاکید کرد و ایجاد خلاقیت را زمینه اجرای طرح تحول دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۷۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
معلم، مهم‌ترین محور در اجرایی کردن سند تحول است

همایش قرارگاه جهادی توانمندسازی مدیران با حضور شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان، مدیران مدارس و اعضای قرارگاه جهادی منطقه و با سخنرانی اساتید این دوره در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد.

در ابتدای این همایش، محمد تقی فخریان، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، نقش معلمان را در اجرای سند تحول بسیار مهم ارزیابی کرد و در خصوص ایجاد فضای مطلوب برای معلمان در مدارس تاکید کرد.

مشاور مدیر کل ایجاد خلاقیت را، زمینه اجرای طرح تحول دانست و افزود: در سال های متمادی منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در خصوص تحول در آموزش و پرورش مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته است و بر اساس آن بسته های آموزشی این دوره تهیه و تنظیم گردید که در طی این دوره به مدیران تمامی مقاطع تحصیلی ارائه می گردد.

در ادامه این کارگاه سایر سخنرانان در خصوص تشریح برنامه های قرارگاه و بررسی موانع و مشکلات مدیران در اجرای سند تحول، تبیین وضعیت مدیریت مطلوب بر مبنای تراز سند تحول و ایده هایی برای حرکت مدیران در جهت چگونگی تحقق تحول به ارائه نظرات پرداختند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه عشاق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار