رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی:

آموزش و پرورش امروز نیازمند کار جهادی رسانه و روابط عمومی است

مشهد (پانا) - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی، درباره اهمیت کار روابط عمومی گفت آموزش و پرورش امروز نیازمند کار جهادی همکاران رسانه مخصوصاً روابط عمومی است.

کد مطلب: ۱۳۱۶۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش امروز نیازمند کار جهادی رسانه و روابط عمومی است

حسین محمدزاده در نشست تخصصی روابط عمومی های قطب شهید شوشتری آموزش و پرورش خراسان رضوی به میزبانی شهرستان نیشابور گفت: نقش روابط عمومی بسیار پررنگ است، هر جایی دیدید اداره ای موفق است بدانید روابط عمومی فعالی داشته است.

وی تصریح کرد: شما همکاران روابط عمومی می توانید با فعالیت خود، آموزش و پرورش و اداره خود را به خوبی نشان دهید و هم می توانید اجازه دهید اقدامات آموزش و پرورش مهجور و ناشناخته بماند؛ با قدرت فعالیت کنید و اهمیت و جایگاه روابط عمومی را بشناسید و بشناسانید.

وی ادامه داد: در آموزش و پرورش به عنوان دستگاهی که بیشترین خدمات را بی ادعا به تمامی دستگاه ها ارائه می دهد، با حداقل هزینه سعی کرده ایم بیشترین فعالیت رسانه ای را انجام دهیم.

محمدزاده افزود: از ظرفیت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نیز استفاده کنید. استان خراسان رضوی یکی از استان های پرکار در حوزه کارهای ستادی و وزارتی است، برنامه های کشوری بسیاری در مشهد برگزار شده و می شود، پس ظرفیت ها را شناسایی کنید و از تخصص آنها استفاده کنید.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بیان کرد: یکی از پایگاه های اصلی اطلاع رسانی، سایت روابط عمومی اداره است. اگر آموزش و پرورش رسانه فعالی نداشته باشد و هر روز اخبار این دستگاه را به اطلاع عموم نرساند، یعنی در آن آموزش و پرورش هیچ اتفاقی نیفتاده است؛ به دو دلیل، اول اینکه سایت اداره خودش به نوعی پایگاه خبری محسوب می شود و دوم مخاطب شما برای اطلاع از اخبار، بیشتر به سایت اداره مراجعه می کند.

حسین محمدزاده در پایان گفت: اگر معلمان ما امروز انگیزه کافی ندارند، به خاطر این است که خوب به آنها توجه نشده است، جایگاه معلم را مشخص نکرده ایم و این باعث کاهش توجه به جایگاه و ارزش معلمان شده است.

دانش آموز خبرنگار: شیرین فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار