چمران: نمایشگاه شهر آفتاب در سطح بین‌المللی است

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت نمایشگاه شهر آفتاب در سطح بین‌المللی و برخوردار از تمام امکانات است و حیف است که از این فضا استفاده نشود و در فضایی دیگر آسایش مردم را با برگزاری نمایشگاه مختل کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
چمران: نمایشگاه شهر آفتاب در سطح بین‌المللی است

مهدی چمران در نود و هفتمین جلسه این شورا با بیان اینکه در جلسه هیات دولت در زمان آقای خاتمی، موضوع برگزاری نمایشگاه‌ها مطرح شد، خاطرنشان کرد: تفاهم نامه‌ای در آن زمان منعقد و تأکید شد که نمایشگاه با ازدحام جمعیت در نمایشگاه بین المللی برگزار نشود و شهرداری مکلف به ایجاد یک نمایشگاه شد. شهرداری نیز با خرید زمین و هزینه کرد، مجموعه شهر آفتاب را با تمام امکانات و تأسیسات احداث کرد.

وی افزود: جز اینکه رنج مردم را فراوان کنیم و در یک منطقه پرترافیک نمایشگاه برگزاری کنیم و مردم را آزار دهیم، کار دیگری نمی‌کنیم. برای درآمد نباید سلامت مردم را به خطر انداخت.

چمران با بیان اینکه با وزارت صمت در این زمینه هماهنگ خواهیم شد، تصریح کرد: تا سال آینده فضا برای برگزاری نمایشگاه کتاب نیز همچون سایر نمایشگاه‌ها فراهم و مشکلات در این زمینه حل خواهد شد تا با برگزاری نمایشگاه‌ها در مرکز شهر، تهران را فلج نکنیم. امیدواریم گوش شنوایی وجود داشته باشد که این سخنان را بشنود.

وی ادامه داد: نمایشگاه شهر آفتاب در سطح بین‌المللی و برخوردار از تمام امکانات است و حیف است که از این فضا استفاده نشود و در فضایی دیگر آسایش مردم را با برگزاری نمایشگاه مختل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار