امام جمعه شمال شهر اصفهان:

باید در شرایط امروز جامعه به وحدت شیعیان توجه ویژه شود‌/ فیلم

اصفهان (پانا) - امام جمعه شمال شهر اصفهان گفت وحدت درون هر جامعه اسلامی چه شیعه چه سنّی قابل توجه است و باید به آن توجه ویژه شد. جامعه شیعه هم درون خود نیاز به همدلی، وفاق، دوستی و محبّت و وحدت دارد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
باید در شرایط امروز جامعه به وحدت شیعیان توجه ویژه شود‌/ فیلم

حجت الاسلام سید روح الله فیاض امام جمعه شمال شهر اصفهان در گفتگو با پانا گفت: «وحدت درون هر جامعه اسلامی چه شیعه چه سنّی قابل توجه است و باید به آن توجه ویژه شد. جامعه شیعه هم درون خود نیاز به همدلی، وفاق ، دوستی و محبّت و وحدت دارد.»

وی در خصوص هفته وحدت گفت: «بعد از انقلاب اسلامی هفته بین " دوازده ربیع الاول، میلاد پیامبر به روایت اهل سنّت" و "هفدهم ربیع الاول، میلاد پیامبر اسلام به روایت شیعه" به هفته وحدت نام گذاری شد.این نامگذاری به عنوان یک حرکت نمادین برای وحدت هر چه بیشتر بین جامعه شیعه و سنی بوده است.»

سید روح الله فیاض در خصوص اهمیّت وحدت بین شیعه و سنّی گفت: «ما به عنوان یک مسلمان اشتراکات بسیار زیادی داریم مانند کتاب های واحد، پیامبر واحد، احادیث مشترک و اعتقاد به موعود و امام زمان و برای تقویت یکرنگی و یکصدایی مسلمانان ، هفته وحدت توسط جمهوری اسلامی به این اسم نامگذاری شده که مورد استقبال شیعه و سنی در دنیا قرار گرفته است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار