مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

آموزش و پرورش برای تأمین اهداف تربیتی، نیازمند یاری حوزه علمیه است

ملارد(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در دیدار با امام جمعه ملارد، بر لزوم و اهمیت همکاری حوزه علمیه در فعالیت‌های تربیتی مدارس تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش برای تأمین اهداف تربیتی، نیازمند یاری حوزه علمیه است

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی خوبانی امام جمعه ملارد، بیان کرد: آموزش و پرورش در عصر حاضر برای تأمین اهداف تربیتی به یاری حوزه علمیه نیاز دارد و به تنهایی نمی‌تواند این بار سنگین را بدوش بکشد.

وی در ادامه ضمن اشاره به لزوم حضور طلبه‌ها در آموزش و پرورش و اهمیت و جایگاه آنان گفت: با توجه به خلأهای موجود، لازم است مدیران آموزش و پرورش مناطق و معاونین پرورشی، وارد فضای عملیاتی شوند؛ زمان محدود است و اگر مانعی وجود دارد لازم است که هرچه سریع‌تر مرتفع شود و حمایت‌های لازم صورت گیرد.

بهرامی ضمن قدردانی از زحمات امام جمعه ملارد، افزود: وقایع اخیر نشان داد که در بحث آموزش و پرورش به تلاش بیشتری نیاز است، امام جمعه ملارد در زمینه مشارکت در فعالیت‌های پرورشی مدارس بسیار فعال است و امیدواریم در این راه از تمام ظرفیت حوزه علمیه استفاده کند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران تأکید کرد: علاوه بر بحث دانش‌آموزی و طرح امین، لازم است کارگاه‌های آموزشی برای همکاران مدارس و اداری با هدف تقویت بنیه فکری، اعتقادی و علمی برگزار شده و این شجره طیبه شاخ و برگ یابد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار