در جلسه انجمن اولیای یکی از مدارس منطقه ۱۳ عنوان شد:

انجمن اولیا و مربیان بازویی توانمند برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت در مدارس است

تهران (پانا) - مدیر دبیرستان زینبیه منطقه ۱۳، اعضای انجمن اولیا و مربیان را بازویی توانمند در جهت پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت در مدارس دانست و اثرات سودمند مشارکت اولیا و همدلی بین خانه و مدرسه را از اهداف عالیه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیا و مربیان بازویی توانمند برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت در مدارس است

فیروزه طالبی؛ مدیر دبیرستان زینبیه منطقه ۱۳ ضمن عرض خیرمقدم‌ به اولیا و تبریک هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: نامگذاری و اختصاص هفته پیوند به منظور تقویت همکاری، مشارکت و افزایش نقش خانواده ها در تصمیم گیری ها برای تحقق اهداف مدرسه و ارتقای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدرسه در ساحت های شش گانه تربیت سند تحول بنیادین است.

وی در ادامه با توجه به اهمیت فعالیت اعضای انجمن در مدارس افزود: والدین و مدرسه دو رکن اصلی در تعلیم و تربیت دانش آموزان و آینده سازان به شمار می‌روند و اعضای انجمن اولیا و مربیان بازویی توانمند برای پیشبرد اهداف مدرسه به عنوان نماینده و پل ارتباطی بین اولیای دانش آموزان و مدرسه هستند. همکاری و همراهی اعضای منتخب والدین دانش آموزان در جهت رفع مشکلات مدرسه بسیار حائز اهمیت است.

طالبی با اشاره به تاثیرات مثبت و منفی آموزش مجازی اظهار کرد: با توجه به دور بودن دانش آموزان از مدرسه در ۲۶ ماه اخیر و بازگشایی و حضوری شدن مدارس، به طور قطع یاری و مدد همه اولیا را اقتضا می کند و ما دست یاری به سمت والدین گرامی در جهت کمک فکری، تهیه تجهیزات مدرسه و ارتقای سطح آموزشی، علمی و فرهنگی مدرسه را طلب می کنیم.

در ادامه مراسم به منظور مشارکت اولیای دانش آموزان برای کمک به ارتقای فعالیت های آموزش و پرورش و گسترش ارتباط خانه و مدرسه انتخابات جهت تشکیل انجمن اولیا و مربیان برگزار شد و داوطلبین ضمن معرفی خود و بیان سابقه خود در انجمن و میزان تحصیلات خود، کاندید شدند و پس از رای گیری، منتخبین با بیشترین آرا انتخاب شدند.

در پایان مراسم از اعضای انجمن اولیا و مربیان سال گذشته با اهدای یادبودی تقدیر و تجلیل شد.

خبرنگار؛ سیده پریسا صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار