با حکم وزیر آموزش و پرورش؛

«عادل خالقی ثمرین» به عنوان « مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان» منصوب شد

تهران (پانا) - با حکم وزیر آموزش و پرورش، «عادل خالقی ثمرین» به عنوان « مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان» منصوب شد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
«عادل خالقی ثمرین» به عنوان « مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان» منصوب شد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن حکم یوسف نوری به شرح زیر است:

«جناب آقای عادل خالقی ثمرین

باتوجه به تعهد، و مراتب شایستگی جناب‎عالی به موجب این ابلاغ، به عنوان «مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان» منصوب می‎شوید.

امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منويّات و مطالبات مقام معظم رهبری«مدظله العالی» و پی‎گیری سیاست‎های رئیس جمهور محترم، رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‎گری»، «مردم‎داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، عنایت به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‎های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین و توجه ویژه به موارد زیر موفق و مؤید باشید:

تکریم و پاسداشت مقام شامخ معلم و تلاش برای ارتقای منزلت اجتماعی و مرجعیت علمی معلمان و استفاده از فرصت‎ها و امکانات موجود برای بهبود سطح معیشتی و رفاهی فرهنگیان استان.

برنامه ریزی جهت ارتقای شایستگی‎های حرفه‌ای و تخصصی معلمان و بهبود و اصلاح روش‎های آموزشی مبنی بر مختصات زیست بوم جدید.

سامان‎دهی مطلوب نیروی انسانی و استفاده بهینه از منابع ارزشمند انسانی در جهت تحقق اهداف تعلم و تربیت.

اتخاذ تدابیر لازم برای دسترسی کلیه دانش آموزان به آموزش‎های برخوردار از کیفیت با تأکید بر تقویت دوره ابتدایی و حمایت از تربیت اوان کودکی.

جلب مشارکت و همکاری عوامل سهیم و موثر در تعالی تربیت با تأکید بر تقویت نقش و مسئولیت شورای مدرسه، شورای آموزش و پرورش شهرستان واستان، انجمن‎های اولیا و مربیان، گروه‎های علمی و آموزشی معلمان و تشکل‎های دانش آموزی و جامعه خیرین مدرسه‎دار و مدرسه‌‎یار.

ارتقای نقش مدرسه به عنوان کانون تربیتی محله و برنامه ریزی برای آشنایی و اُنس دانش آموزان با جغرافیا، فرهنگ آداب و رسوم، حِرف و مشاغل، هنر و هنرمندان، تاریخ و تمدن و مفاخر علمی و فرهنگی منطقه در چارچوب اسناد تحولی.

اصلاح و بهبود نظام مشاوره و هدایت تحصیلی و توجه به توسعه متوازن رشته‌‎ها و شاخه‌ها با تأکید برآمایش سرزمین، تحولات و نیازهای بازار کار در آینده.

استقرار نظام پایش و ارزشیابی عملکرد کارکنان در کلیه سطوح و ارائه بازخوردهای مؤثر سازنده و به موقع به آن‎ها.

جوان‎گرایی و ایجاد ثبات در مدیریت و زمینه سازی برای حضور فعال و مؤثر نیروهای متعهد، متخصص و انقلابی و مشورت خواهی مطلوب از فرهیختگان، صاحب نظران و پیشکسوتان در تصمیم‌گیری‌ها.

اتخاذ تدبیر لازم برای اجرای دقیق قوانین، مقررات و بخشنامه‎های ابلاغی با تأکید بر مستندسازی اموال و املاک متعلق به آموزش و پرورش، مولدسازی آن‎ها و پیشگیری از فساد در همه انواع آن.

انتظار دارم گزارش دقیقی از نحوه اجرای موارد فوق تهیه و خردادماه هر سال برای اینجانب ارسال نمایید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار