معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران:

حفظ سلامت آینده‌سازان کشور، زیربنای عرصه تعلیم و تربیت است

تهران(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه 4 تهران، یکی از معیارهای پویایی و ارتقای سطح کیفی هر جامعه را سلامت و بهداشت دانست و در این راستا مدرسه را به عنوان مهم‌ترین نهاد در جهت ارتقا سلامت نسل آینده‌ساز کشور عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
حفظ سلامت آینده‌سازان کشور، زیربنای عرصه تعلیم و تربیت است

اولین جلسه شورای مراقبان سلامت با هدف توانمندسازی همکاران، تبیین تقویم اجرایی فعالیت‌های سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی مدارس و معارفه همکاران جدید الورود در آموزش و پرورش منطقه 4 برگزار شد.

علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه4 ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به همکاران مراقب سلامت گفت: دانش آموزان بخش عظیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند که حفظ سلامت آنان تضمین کننده سلامت جامعه و زیربنای عرصه تعلیم و تربیت محسوب می شود. سلامت و بهداشت از جمله معیارهای پویایی و ارتقای سطح کیفی هر جامعه است و یکی از اساسی ترین اقدام ها در حوزه آموزش و پرورش، توجه به سلامتی و تندرستی دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه آموزش های پیشگیرانه در حوزه سلامت و تندرستی از اهمیت بسزایی برخوردار است تصریح کرد: امیدواریم با اهتمام هرچه بیشتر و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی شاهد حفظ وضعیت فعلی مهار کرونا و همچنین کاهش آمار مبتلایان باشیم.

گلشن گفت: ریشه اغلب آسیب پذیری های اجتماعی دانش آموزان را باید در عدم آشنایی کافی آنها با مهارت‌های اجتماعی دانست. آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان و جوانان عامل مهمی در زمینه ارتقای سلامت روانی جامعه است و در پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی، اهمیت بسزایی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار