هادی زمانی‌نژاد:

ایجاد شادی و نشاط در میان دانش‌آموزان از اهداف مورد توجه نظام آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 با بیان اینکه هماهنگی و هم‌سویی همه‌جانبه در حوزه کار با کودکان و ایجاد شور و نشاط در بین آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ نقش مدارس را در این امر، اساسی و مهم عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد شادی و نشاط در میان دانش‌آموزان از اهداف مورد توجه نظام آموزش و پرورش است

مراسم هفته جهانی کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در مدارس منطقه 4 برگزار شد.

هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ضمن بازدید از مدارس ابتدایی و حضور در جمع پر شور دانش آموزان با بیان اینکه شادی و نشاط جز اصلی زندگی کودکان است گفت: ایجاد نشاط و شادی دانش‌آموزان در مدرسه مهم‌ترین رکن نظام آموزش و پرورش هر کشوری محسوب می‌شود و بر این اساس در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تأکید شده که مدرسه ها باید با نشاط کار خود را ادامه دهند.

وی با تاکید بر اینکه کودکان، سرمایه های حال و آینده جامعه هستند و برای رشد و بالندگی خود، حقوقی دارند که باید خانواده و جامعه این حقوق را به خوبی بشناسند، افزود: هر کودک نشانی از مهربانی خداست، بنابراین مدارس و اولیای دانش آموزان باید تلاش کنند شوق زندگی کردن را به کودکان و دانش آموزان آموزش دهند.

زمانی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: البته برنامه های ایجاد شادی باید بر اساس اصول اعتقادی، ملی و مذهبی طراحی و اجرا شود تا نتیجه مطلوب را داشته و باعث پایداری اثرات شادی در کودکان شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار