هندبال زنان جام باشگاه‌های آسیا؛ سپاهان شانس مدال را از دست داد

تهران (پانا) - پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا ۲۰۲۲ امروز در آلماتی قزاقستان ادامه یافت و تیم بانوان سپاهان سومین باخت خود را متحمل شد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
هندبال زنان جام باشگاه‌های آسیا؛ سپاهان شانس مدال را از دست داد

در این دوره از رقابت‌ها ۷ تیم از جمله تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ایران حاضر هستند که به صورت دوره‌ای رقابت می‌کنند و تیم‌های اف سی آستانه قزاقستان و زانکو عراق انصراف دادند. این مسابقات از سال ۲۰۲۰ به علت شیوع بیماری کرونا برگزار نشد.

نتایج روز پنجم به این شرح است:

اسپورتس اینکوباتور هند ۲۳ - ۷۲ آلاتائو آرولاری قزاقستان

دوستیک قزاقستان ۲۵ - ۳۲ شوگر گلایدرز کره جنوبی

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ایران ۳۰ - ۳۵ ازبک کا کلوب ازبکستان (سالن مجموعه ورزشی اونیورسال دوستیک)

تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیش از این ۲۲ - ۳۴ از تیم شوگر گلایدرز کره جنوبی و ۳۲ - ۴۱ از تیم آلاتائو آرولاری قزاقستان شکست خورد و ۲۱ - ۱۹ القرین کویت را شکست داد.

تیم القرین کویت استراحت کرد.

پنجشنبه ۱۴ مهر:

القرین کویت - دوستیک قزاقستان

آلاتائو آرولاری قزاقستان - ازبک کا کلوب ازبکستان

شوگر گلایدرز کره جنوبی - اسپورتس اینکوباتور هند

تیم فولاد مبارکه سپاهان استراحت می‌کند.

تیم‌های آلاتائو آرولاری قزاقستان، شوگر گلایدرز کره جنوبی و ازبک کا کلوب ازبکستان با ۶ امتیاز اول تا سوم هستند و تیم دوستیک قزاقستان با ۴ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت. تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ایران با ۲ امتیاز پنجم و تیم‌های القرین کویت و اسپورتس اینکوباتور هند بدون امتیاز پنجم و ششم شدند.

در دوره قبل در سال ۲۰۱۹ تیم‌های قیصر قزاقستان، ۲۵ آوریل کره شمالی و آلماتی قزاقستان اول تا سوم شدند.

در تاریخ مسابقات تیم قیصر قزاقستان با ۲ قهرمانی و یک نایب قهرمانی رکورددار است و تیم‌های آلماتی قزاقستان با یک قهرمانی، ۲ نایب قهرمانی و یک سومی دوم و آگمک آلمالیک ازبکستان با یک قهرمانی سوم هستند.

در ۳ دوره حضور تیم‌های باشگاهی هندبال بانوان ایران، در سال ۲۰۱۶ تیم بانوان شهرداری سنندج در رده پنجم، در سال ۲۰۱۷ تیم شهید چمران لارستان در رده چهارم قرار گرفتند و در سال ۲۰۱۸ تیم شهید چمران لارستان پنجم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار