رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

سوخت جایگزین واحدهای تولیدی زنجان در فصل زمستان با مساعدت شرکت نفت تامین می‌شود

زنجان (پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت با توجه به نزدیک بودن فصل سرما مقرر شد تا شرکت نفت، مساعدت لازم نسبت به تامین سوخت جایگزین واحدهای تولیدی را داشته باشد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
سوخت جایگزین واحدهای تولیدی زنجان در فصل زمستان با مساعدت شرکت نفت تامین می‌شود

ناصر فغفوری امروز در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخش اول جلسه امروز مربوط به پیگیری مصوبات جلسات قبلی بود که طبق معمولا هر جلسه پیگیری شد.

وی با بیان اینکه یکی از این موضوعات، راه دسترسی مناسب به شهرک صنعتی تخصصی آی‌تی زنجان بود، خاطرنشان کرد: 2 گزینه همزمان در این رابطه وجود دارد که یکی، ایجاد مسیر ورودی و خروجی از سمت آزادراه است که قرار شد اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پیگیری کند و دوم اینکه همزمان بشود از یک پل کم‌ارتفاع که در جاده قدیم قرار دارد، استفاده شود.

فغفوری افزود: یکی از مواردی که در جلسه امروز مطرح شد، انتقال سند مالکیت یک واحد تولیدی در جاده بناب بود که مجوز آن از شهرداری گرفته شود یا بخشداری که پیگیری لازم انجام شد تا اداره ثبت اسناد بتواند انتقال سند را انجام دهد که به دستور استاندار مقرر شد توسط شهرداری زنجان پیگیری شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تخصیص به‌موقع و کافی سوخت به واحدهای معدنی در ابتدای هر ماه، یکی از دغدغه‌های اصلی سرمایه‌گذاران است که بنا به هر دلیلی مشکلاتی در سامانه‌ها ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: در جلسه امروز مصوب شد که شرکت نفت برای این قبیل موارد که سامانه اجازه بارگزاری نمی‌دهد، روال کاغذی و فیزیکی کار را انجام دهد تا سوخت‌رسانی اتفاق بیفتد و بارگزاری اسناد و مدارک بعد از رفع مشکل سامانه صورت پذیرد.

فغفوری با بیان اینکه با توجه به نزدیک بودن فصل سرما، تامین سوخت جایگزین واحدهای صنعتی نیز در جلسه امروز مطرح شد، خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز تاکید شد که مساعدت‌های لازم از طریق شرکت نفت برای تامین سوخت جایگزین با سرعت بیشتری صورت پذیرد و هم اینکه مقرر شد تا سازمان صنعت، معدن و تجارت به واحدهای معدنی و صنعتی که سوخت جایگزین باید بگیرند، سریعاً ابلاغ کند.

وی با بیان اینکه آخرین وضعیت تسهیلات ریالی واحد تولیدی سرجین بافت نیز در جلسه امروز مطرح شد، ابراز کرد: خوشبختانه با 4 موردی که بانک ملی برای تزریق تسهیلات خواسته بود هر 4 تا محقق شده و صورت‌های مالی حسابرسی‌شده نیز شنبه هفته جاری تحویل بانک شده بود.

فغفوری ادامه داد: نداشتن تعهدات ارزی سرجین بافت نیز جزء مصوبات جلسه امروز بود تا تسهیلات مورد نیاز تامین شده و تولید در این واحد اتفاق بیفتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار