تجلیل از برترین‌های صنعت گردشگری استان زنجان

زنجان (پانا) - در مراسمی از برترین‌های صنعت گردشگری استان زنجان در هتل پیام زنجان تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برترین‌های صنعت گردشگری استان زنجان

به‌گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند در آیین تجلیل از برترین‌های گردشگری استان گفت: گردشگری می‌تواند در رشد و توسعه پایدار استان نقش مهمی ایفا کند و فعالیت‌های صنعت گردشگری را باید به‌روز و تورهای استان گردی را راه‌اندازی کرد. همچنین افزایش میزان اقامت مسافران در استان و تبدیل استان زنجان از معبر به مقصد، در راستای بهره‌گیری از صنعت گردشگری برای توسعه استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با قدردانی از فعالان حوزه گردشگری استان زنجان افزود: برترین‌های صنعت گردشگری در هر یک از شهرستان‌ها، توسط مدیران شهرستانی انتخاب شدند.

وی افزود: در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان استانی و فعالان گردشگری استان برگزار شد، از برترین‌های تأسیسات اقامتی تقدیر شد. از مدیر اقامتگاه سنتی بام شیت طارم، مدیر مجموعه گردشگری پاسارگاد ابهر، مدیر مهمان‌پذیر هجرود، مدیر رستوران و اقامتگاه سنتی آنام، مدیر مجموعه پذیرایی حاج داداش، راهنمای برتر گردشگری استان، مدیر دفتر خدمات مسافرتی ماهور گشت، مدیر مجموعه گردشگری دلنوازان، مدیر مجتمع بین‌راهی پایایی، مدیر اقامتگاه بوم‌گردی انگوران، کارآفرین برتر بهزیستی در حوزه گردشگری، مدیر هتل جهانگردی، مدیر اقامتگاه سنتی ددمان و مدیر دفتر خدمات مسافرتی رویای شیشه‌ای تجلیل شدند.

ارجمند با بیان اینکه بازاریابی به‌طور کامل مربوط به بخش خصوصی است؛‌ تأکید کرد: برای نزدیک شدن به استانداردهای جهانی باید بهره‌وری منطقی و مناسب از وضع موجود ارتقا یافته و نیروهای متخصص در تأسیسات گردشگری آموزش و به‌کارگیری شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار