پرداخت پنجمین مرحله کمک هزینه درمان سازمان داوطلبان هلال احمر

تهران (پانا) - رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر با اشاره به پرداخت پنجمین مرحله کمک هزینه درمان گفت تاکنون در سال جاری ۶۳۴ میلیارد ریال کمک هزینه درمان به بیماران نیازمند پرداخت شده است.

کد مطلب: ۱۳۱۰۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت پنجمین مرحله کمک هزینه درمان سازمان داوطلبان هلال احمر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، وحید سلیمی گفت: کمک به درمان بیماران نیازمند از جمله برنامه‌های سازمان داوطلبان هلال احمر است؛ ‌پرداخت کمک هزینه‌های مالی و امانت دادن تجهیزات پزشکی به این افراد از جمله این موارد است.

وی با بیان این که در این راستا هر ساله مبلغی به عنوان کمک هزینه در اختیار استان ها قرار ‌می گیرد، ‌گفت: در روزهای اخیر پنجمین مرحله این کمک هزینه به مبلغ ۱۶۸ میلیارد ریال به استان‌های کشور تخصیص داده شد، که پس از فرایند مددکاری به نیازمندان استان‌ها پرداخت می‌شود.

سلیمی با اشاره به این که تاکنون ۶۴۳ میلیاردریال در چهار مرحله در اختیار استان‌ها به این منظور قرار گرفته است، گفت: تا پایان سال نیز مبالغی در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد تا برای افرادی که به هزینه درمان نیاز دارند، پرداخت شود.

وی افزود: سال گذشته، بودجه این بخش ۱۶۸۰ میلیارد ریال بود که امسال این بودجه به ۲۸۵۰ میلیارد ریال افزایش یافت که تا پایان سال این بودجه در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد.

سلیمی شاخص محرومیت را از مولفه‌های تخصیص اعتبارات به استان‌ها نام برد و گفت: این مبالغ از اعتبارات مصوب در بودجه اخذ می شود؛ ‌و خیران و علاقمندان می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.

سلیمی با اعلام این که تیم‌ها مددکاری سازمان داوطلبان بر اساس فاکتورهای پرداخت شده و یا پیش فاکتورها آورده شده، مبلغ کمک را تایید می‌کنند، گفت: هر فرد در سال دوبار می‌تواند از این کمک‌ها هزینه‌ها برخوردار شود و حداکثر مبلغ دریافتی در هر سال ۳۰۰ میلیون ریال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار