اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان برگزار می‌کند :

برپایی موکب در مسیر جاماندگان پیاده‌روی اربعین

زنجان (پانا) - معاونت پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از برپایی موکب‌هایی در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین خبر داد و گفت در مسیر پیاده‌روی روز اربعین موکب‌هایی با مشارکت دانش‌آموزان و تشکل‌های چهارگانه برپا می‌شود تا به جاماندگان اربعین خدمات فرهنگی ارائه شود.

کد مطلب: ۱۳۰۸۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برپایی موکب در مسیر جاماندگان  پیاده‌روی اربعین

جلسه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی با حضور معاونت پرورشی و تربیتی، رئیس و کارشناسان اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش و مدیران و نمایندگان تشکل های چهارگانه دانش آموزی به میزبانی سازمان دانش آموزی استان زنجان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه روسای تشکل های دانش آموزی خلاصه عملکرد خود را در فصل تابستان ارائه کردند .

حسین میرزایی، معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش با اشاره به دستور جلسه مبتنی بر پیاده روی روز اربعین حسینی گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان در راستای تربیت اعتقادی دانش آموزان بنا دارد در روز اربعین حسینی حضور فعال دانش آموزان و مربیان را به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: در این راستا در روز اربعین حسینی ۳ موکب با همکاری کانون‌های فرهنگی و تشکل‌های چهارگانه دانش آموزی برپا می‌شود.

علی احمدی، رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به محل برپایی این موکب ها اشاره کرد و گفت: یکی از موکب ها در شهرستان ابهر و شهر هیدج برپا خواهد شد.

احمدی ادامه داد: با همکاری چهار تشکل سازمان دانش آموزی، بسیج دانش آموزی، تشکل انجمن های اسلامی و هلال احمر و همچنین کانون های فرهنگی سهروردی و معراج زنجان، در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین که به سمت مزار شهدای گمنام خواهد بود، دو موکب برای مردم عزیز خدمت رسانی می کنند.

گفتنی است در این جلسه مصوب شد هر تشکل ۱۵ دانش آموز فعال را برای اجرای فعالیت‌های مختلف از قبیل دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و .... معرفی کند.

همچنین برای این ۶۰ نفر اردوی یک روزه در اردوگاه امام خمینی زنجان برای دختران و پسران بصورت جداگانه برگزار خواهد شد تا از برنامه های فرهنگی -تربیتی استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار