معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان:

سینمای دانش آموزی غدیر بندرعباس احیا می شود

هرمزگان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان از احیای سینمای دانش آموزی غدیر هرمزگان در کانون فرهنگی و تربیتی غدیر بندرعباس خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
سینمای دانش آموزی غدیر بندرعباس احیا می شود

محمود غیبی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان با هدف راه اندازی سینمای دانش آموزی غدیر با اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار در خصوص اجرای مطلوب فعالیت های مشترک فرهنگی بحث و تبادل نظر شد و احیای سینما غدیر و تجهیز سالن سینما به مبلمان مناسب با پشتیبانی مالی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دستور کار قرار گرفت.

غیبی در خصوص این سینمای دانش آموزی گفت: سینمای دانش آموزی غدیر هرمزگان بعنوان دومین سینمای دانش آموزی کشور یکی از ظرفیت ها و پتانسیل های خوب آموزش و پرورش استان در جهت آشنایی دانش آموزان با مقوله هنر سینما و فیلم و نهادینه کردن ارزشهای فرهنگی جامعه در نسل نوجوان و جوان جامعه است و با توجه به ضرورتی که این فرصت فرهنگی برای ما ایجاد کرده بود تصمیم گرفته شد که این سینمای دانش آموزی و تجهیزات آن که در سالهای گذشته بدلیل عدم استفاده در شرایط کرونایی و کمبود اعتبارات فرسوده شده بود، در چند فاز بازسازی و احیا شود.

وی افزود: در فاز اول بازسازی مقرر گردیده ابتدا مجوز فعالیت سینما که بدلیل عدم فعالیت و فرسودگی لغو شده بود در کمیسیون ماده ۸ فرهنگ و ارشاد مطرح و فعال سازی شود و پس از آن سقف و صندلی های سینما احیا و نوسازی شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه در شرق شهرستان بندرعباس سینما وجود ندارد علاوه بر استفاده دانش آموزان و اولیا شان عموم مردم میتوانند از این ظرفیت فرهنگی استفاده کنند.

وی در پایان اظهار کرد: تلاش ما بر این است که بهترین تجهیزات یک سینما در آن استفاده گردد و فیلم های روز کشور نیز در این سینما اکران شود و امتیاز سینمای درجه یک را دریافت نموده و بتوانیم بهترین سطح خدمات را به جامعه هدفمان ارائه نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار