افتتاح مرکز خدمات درمانی شهید احمد عمارلو در نیشابور

نیشابور (پانا) - مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهید احمد عمارلو‌ با حضور فرماندار نیشابور و سایر مسئولان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکز خدمات درمانی شهید احمد عمارلو در نیشابور

ابوطالب جوان، سرپرست معاونت استانداری و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور در آیین افتتاحیه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهید احمد عمارلو خطاب به خیر پروژه و پدر شهید گفت: خیّری که قبل از مال، جان تقدیم کند؛ خداوند به ایشان وعده بهشت را داده است.

جوان بیان کرد: در زمان دفاع مقدس بین ما و دشمن خاکریزی بود؛ اما در دوران سخت کرونا، بین جنگ کادر درمان و این ویروس مانعی وجود نداشت.

وی ادامه داد: فعالیت در این شرایط سخت و فضای آلوده به ویروس حقیقتاً سخت است. توفیقی اجباری شد که در یک بازه زمانی کوتاه از نزدیک شاهد ایثار و فداکاری کادر درمان باشیم.

مجید درودی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان نیشابور در این افتتاحیه عنوان کرد: در دوره قبل تصمیماتی گرفته شده و ما احترام می گذاریم. امروز برای سهولت خدمت رسانی به همشهریان عزیز این مرکز افتتاح شد؛ اما به زودی این مرکز به روستای فرح انتقال پیدا می کند.

وی افزود: در این مکان بیمارستان تخصصی اطفال با نام مبارک شهید احمد عمارلو راه اندازی خواهد شد و در روستای فرح مرکزی با نام خود روستا کلنگ زنی می شود.

قابل ذکر است این مرکز با کمک حدوداً سی میلیارد ریالی حاج محمد علی عمارلو (پدر شهید احمد عمارلو) در متراژ ۳۵۰ متر احداث شده است. قرار است این مجموعه، اهالی ۸ روستای اطراف شهرستان را با جمعیت ۴ هزار و ۸۳۷ نفری تحت پوشش خدمات درمانی قرار بدهد.

خبرنگار: حسن کمالی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار