معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

انعقاد قرداد همکاری شرکت بیمه دانا با مراکزدرمانی معتبر شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌‌های استان تهران با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین وزارت آموزش و پرورش و شرکت بیمه دانا اجرای مطلوب آن را ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۵۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد قرداد همکاری شرکت بیمه دانا با مراکزدرمانی معتبر شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در نشست مشترک روسای تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و شرکت بیمه دانا که به منظور هم اندیشی و تبادل نظر درباره فرآیندهای اجرایی قرارداد تکمیلی درمان برگزار شد، مهدی نیک فر،معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌‌های استان تهران با اشاره به افزایش تعهدات بیمه‌ای که از اهداف این تفاهم نامه بوده است گفت: طبق منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در خصوص توجه به معیشت و سلامت فرهنگیان و پیگیری‌های مقام عالی وزارت نسبت به انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان با شرکت بیمه دانا اجرای دقیق و مطلوب آن ضروری است.

وی گفت: شرکت بیمه دانا با عقد قرارداد با مراکز درمانی معتبر در سطح شهرستان‌های استان تهران می‌بایست نسبت به اجرای مطلوب قرارداد مذکور اقدامات لازم را مبذول نماید .

در ادامه قائم مقام شرکت بیمه دانا خدمت رسانی به فرهنگیان معزز را افتخار این شرکت دانست و از تلاش و اهتمام شرکت برای رضایتمندی هر چه بیشتر فرهنگیان عزیز خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار