رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

با مجاهدت و اجرای تصمیم‌های صحیح می‌توان از ظرفیت‌های عظیم استان تهران برای اعتلای نظام تعلیم و تربیت بهره‌مند شد‌

تهران (پانا) - رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت حوزه علمیه استان تهران ظرفیت بسیار غنی‌ای دارد که در کنار ظرفیت‌های فوق‌العاده آموزش و پرورش می‌تواند با خوش‌فکری و تصمیم‌سازی‌های دقیق جهت‌دهی آینده نظام اسلامی را ترسیم کند.

کد مطلب: ۱۳۰۵۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
با مجاهدت و اجرای تصمیم‌های صحیح می‌توان از ظرفیت‌های عظیم استان تهران برای اعتلای نظام تعلیم و تربیت بهره‌مند شد‌

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، نشست کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور امام جمعه موقت تهران، دبیر کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش،مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و امام جمعه شهرستان قدس برگزار شد.

حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری، ر‌ئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در سخنانی با تسلیت ایام حزن آل‌الله(ع) و گرامیداشت هفته دولت، برگزاری این نشست و موضوعات مطروحه را مهم برشمرد و گفت: شرایط استان تهران ویژه است، ترکیب جمعیت، اقلیم، شهرهای جدید در کنار شهرهای کهن نگاه راهبردی به شهرستان‌های استان تهران را می‌طلبد، با مجاهدت و اجرای تصمیم‌های صحیح می‌توان از ظرفیت‌های عظیم موجود در استان در جهت اعتلای نظام تعلیم و تربیت بهره‌مند شد.

وی بیان کرد: حضور حجت‌الاسلام جوکار در سمت ریاست کمیته همکاری‌های استان نوید حرکت روبه جلو در این مجموعه را می‌دهد چرا که ایشان هم در جایگاه امام جمعه موفق هستند و هم علاقه‌مند به ارتقای جایگاه تعلیم و تربیت.

حجت الاسلام علی‌اکبری با اشاره به اینکه باید در پیشبرد اهداف از تجربیات یکدیگر بهره برد، افزود: حوزه علمیه استان تهران ظرفیت بسیار غنی‌ای دارد که در کنار ظرفیت‌های فوق‌العاده آموزش و پرورش می‌تواند با خوش‌فکری و تصمیم‌سازی‌های دقیق جهت‌دهی آینده نظام اسلامی را ترسیم کند.

در ادامه این نشست حجت الاسلام جوکار به عنوان رئیس کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران معارفه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار