با حضور رئیس اداره امور قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش:

آئین تکریم و معارفه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش بهارستان دو

بهارستان دو(پانا)-آئین تکریم و معارفه معاون پرورشی و تربیت بدنی  آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در سالن فرهنگ  اداره این ناحیه باحضور رئیس اداره امور قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۳۰۵۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
آئین تکریم و معارفه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش بهارستان دو

با حضور احمد اسدپور مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو بهارستان، محمدرضا بهمنش رییس اداره قرآن، عترت ونماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اعضای شورای معاونین وشورای اداری این ناحیه آیین تکریم روح‌اله چراغی و معارفه عباس میرزایی که از سوی مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به عنوان معاون پرورشی و تربیت بدنی بهارستان دو منتصب شده است، برگزار شد.

در این آیین احمد اسدپور مدیر آموزش و پرورش ضمن توجه ویژه به معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی و ترویج نگاه تربیتی در این حوزه در بین دانش‌آموزان و همدلی اعضای شورای معاونین با این معاونت، جهت به ثمر رسیدن اهداف و سیاست‌های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش، انتظارات خود مطرح کرد.

شایان ذکر است، در این آیین، از زحمات روح‌اله چراغی معاون سابق پرورشی وتربیت‌بدنی این ناحیه تجلیل و قدردانی و حکم معاونت عباس میرزایی توسط نماینده اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به وی اهدا شد.

خبرنگار دانش‌آموز: رومینا محمد پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار