استاندار کرمان:

به حمایت‌های ارتش در پیشبرد امور دلگرم هستیم

کرمان(پانا) - استاندار کرمان تاکید کرد به حمایت‌های ارتش در پیشبرد امور دلگرم باید بود.

کد مطلب: ۱۳۰۵۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
به حمایت‌های ارتش در پیشبرد امور دلگرم هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، جمعی از فرماندهان قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش به مناسبت هفته دولت با استاندار کرمان دیدار کردند.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این دیدار با تبریک هفته دولت از کمک‌های ارتش در سیل و خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده تقدیر کرد.

وی بیان کرد: مردم در زمان بحران، نیروهای نظامی را پناه خود می‌دانند، چون این آمادگی و ظرفیت را از آنها دیده‌اند.

استاندار کرمان افزود: این توقع به حق و به جایی است، چون مردم عملکرد موفق نیروهای نظامی را در خدمت‌رسانی زمان بحران، امنیتی، دفاعی و غیره دیده‌اند.

فداکار ادامه داد: به پشتوانه و عملکرد موفق نیروهای نظامی در جمهوری اسلامی، این باور به وجود آمده است که کسی نمی‌تواند نگاه چپ به این نظام داشته باشد.

استاندار کرمان، نظم و صلابت ارتش را مثال‌زدنی دانست و تصریح کرد: این مهم باعث شده که کمترین حاشیه‌ها را داشته باشد و فعال و پرشور مسیر خود را ادامه دهد.

وی گفت: ما پشت گرم به حمایت‌های ارتش در پیشبرد امور هستیم.

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش نیز در این دیدار عنوان کرد: مجموعه یگان‌های ارتش در منطقه کماکان آماده کمک به دولت هستند.

وی افزود: مجموعه ارتش با تمام ظرفیت‌های خود در استان و سایر نقاط تحت مسئولیت قرارگاه منطقه‌ای در کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و یزد با آمار کامل و امکانات در خدمت است تا در صورت نیاز توانمندی‌های خود را در اختیار بگذارد.

امیر غلامعیلان تصریح کرد: ظرفیت‌های بی‌نظیر ارتش در حوزه‌های دفاعی، امنیتی و مراقبت از سرحدات مرزی در تمام بحران‌ها کنار مردم است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، راهبرد ارتش را عمل به شعار "ارتش برای ملت" عنوان کرد و گفت: در کنار ماموریت‌های دفاعی و امنیتی این شعار سرلوحه کار ماست.

وی خاطرنشان کرد: اطمینان قلبی می‌دهیم که در کنار ظرفیت‌های دولتی، بازوی قدرتمندی به نام نیروهای مسلح در کنار شما هستند که برای حل معضلات استان می‌توان روی آن حساب کرد.

امیر غلامعلیان بیان کرد: ارتش انقلابی سه بعدی است. بعد اول آن انضباط معنوی و مادی، بعد دوم دانش و مهارتی و بعد سوم آمادگی مداوم در هر زمان و مکان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار