در نشست هیات ممیزی رتبه‌بندی معلمان شهرستان کلات عنوان شد

بخشی از معوقات رتبه‌بندی به حساب معلمان واریز شد

کلات(پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات و رئیس هیات ممیزی رتبه بندی معلمان عنوان کرد رتبه‌بندی معلمان در این دولت به ثمر رسید و بخشی از معوقات آن نیز به حساب معلمان واریز شد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
بخشی از معوقات رتبه‌بندی به حساب معلمان واریز شد

اولین نشست هیات ممیزی رتبه بندی معلمان، با حضور رمضان پروانه مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان و سایر اعضا برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش کلات و رئیس هیئت ممیزی رتبه بندی معلمان در شهرستان خاطرنشان کرد: اجرای رتبه بندی معلمان یکی از مطالباتی بود که فعالان عرصه تعلیم و تربیت سال ها در انتظار اجرای آن بودند که خوشبختانه در این دولت این مهم در حال انجام است و بخشی از معوقات آن نیز به حساب معلمان واریز شد.

رمضان پروانه افزود: با توجه به اهمیت موضوع، این ستاد پس از ابلاغ رسمی بخشنامه رتبه بندی، در شهرستان کار خود را شروع کرده و در راستای جمع آوری مستندات در زمینه رتبه بندی معلمان، نشست‌های توجیهی و هماهنگی لازم نیز صورت گرفت.

رئیس هیئت ممیزی رتبه بندی معلمان شهرستان کلات در ادامه از صدور ابلاغ اعضای کارگروه،میز خدمت و هیئت ممیزی خبر داد و بیان کرد: شرح وظایف اعضا نیز آماده شده و در اختیار همه این عزیزان قرار گرفته که برای اجرای باکیفیت و دقیق این طرح لازم است، همکاران ما نشست های لازم را با محوریت رتبه بندی برگزار کرده تا با دقت و حساسیت بالا، از تضییع حق معلمان ارجمندمان جلوگیری شود.

لازم به توضیح است، سامانه رتبه بندی، طبق شماره آخر کد ملی همکاران محترم جهت بارگذاری مستندات در حال فعالیت بوده و اگر‌ همکاری نتوانسته باشد در موعد مقرر نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات اقدام‌ کند،متعاقبا زمان بازگشایی سایت، اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار